تقدیر از محمود بصیری در نمایش "جوجه تیغی"

کدخبر: 1044159

همزمان با دوازدهمین اجرای نمایش جوجه تیغی بهرام افشاری به پاس سه دهه سابقه بازیگری از محمود بصیری تجلیل کرد

به گزارش «نسیم»، محمود بصیری بعد از تماشای نمایش جوجه تیغی گفت :خلاقیت و نوآوری در اجرای نمایش تک پرسوناژ به عنوان یک اثر نمایشی کاملا مشهود است و نیازی به تمجید نیست،بلکه خود اثر ماهیت خود را نشان می دهد.

او ادامه داد:لحظاتی که دیالوگ ها را می شنیدم با تمام وجود آنها را حس می کردم و چون تصویری از آدمهایی که در گذشته در ذهن من شکل گرفته بود ،تداعی می کردم.

بصیری درباره وضعیت فعلی هنرمندان اشاره کرد و یادآورشد:بعد از دیدن این نمایش یاد خیلی از هنرمندان پیشکسوت افتادم که متاسفانه نمی توانم شرایط فعلی آنها را بازگو کنم.

این هنرمند تئاتر و سینما در پایان خاطر نشان کرد:دوست دارم بازهم به تماشای این نمایش بنشینم و همچون امروز از تماشای دوباره این اثر لذت ببرم.جایزه اسکار یا فجر زیاد کاربردی ندارد ،مهم آن نگاهی است که مردم در خیابان به هنرمندشان دارند و از او به نیکی یاد کنند.

همچنین کوروش نریمانی در این نمایش به عنوان مشاور کارگردان در کنار گروه حضور دارد .

در این اثر مهران احمدی، امیر جعفری، پیام دهکردی، علی سرابی، هوتن شکیبا، جواد عزتی، باران کوثری، نوید محمد زاده به صورت وئدیو کلیپ در کنار بهرام افشاری به نقش آفرینی می پردازند.

همچنین علی سخنگو دستیار کارگردان برنامه ریز و مدیر تولید ،کوروش نریمانی مشاور کارگردان ،پانیذ حمیدیان فر منشی صحنه ،فتاح مینو بخش ساخت کلیپ و تیزر،ایلیا شمس تبلیغات مجازی، آرمان کوچکی طراح پوستر و بروشور و پیمان یاحقی مشاور رسانه ای این اثر نمایشی هستند که بهرام افشاری را همراهی می کنند.

نمایش جوجه تیغی تجربه ای متفاوت از بهرام افشاری است که این روزها ساعت 17 در مجموعه تاتر باران به روی صحنه است .

ارسال نظر: