نمایش "قرار" در ایرانشهر به روی صحنه می‌رود

کدخبر: 1044200

مراسم افتتاح نمایش "قرار" به کارگردانی "مهرداد کوروش نیا" سه شنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، نمایش "قرار" به کارگردانی "مهرداد کوروش نیا" با موضوع شهدای غواص که رتبه نخست را در جشنواره تئاتر مقاومت کسب کرد و امسال نیز جزء 10 کار انتخاب شده برای نمایش در جشنواره تئاتر مقاومت است در مراسمی از امروز 23 آذرماه در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

نمایش "قرار" با موضوع دفاع مقدس بوده و پیرامون شهدای غواص است. البته این نمایش در فضایی مدرن با الگو گرفتن از داستان حضرت یوسف به چشم انتظاری پدران شهید برای بازگشت فرزندان شهید خود می پردازد. البته فضای کار به صورتی است که مخاطبان با یک کار گل درشت از نظر پرداختن به موضوع جنگ روبرو نیستند.

سعید دشتی، رضا رباط جزی، سارا عباسپور و حمیدرضا معدن کن و هم‌چنین بازیگر خردسال پارسا قره داغی بازیگران نمایش "قرار" را تشکیل می دهند.

گفتنی است مراسم افتتاح این نمایش فردا سه شنبه 24 آذرماه از ساعت 19 و با حضور میهمانانی از قبیل "علی مرادخانی" و "مجید سرسنگی" و با نواختن زنگ افتتاح توسط استاد "جعفر والی" برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است نمایش قرار از امروز هرشب به مدت یک ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد ناظرزاده نمایش‌خانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

ارسال نظر: