چرخساز خبر داد: امدادرسانی ۱۸ فروند بالگرد هلا‌ل‌احمر در طرح زمستانه

کدخبر: 1044201

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از افزایش ۹ درصدی توان عملیاتی این سازمان در طرح زمستانه جاده‌ها خبر داد و گفت: ۱۰۹۷ پایگاه ثابت، سیار و موقت در مسیرها و گردنه‌های برفی مستقر شده‌اند

به گزارش «نسیم» ایسنا نوشت: دکتر ناصر چرخساز صبح امروز در حاشیه رزمایش ترافیکی طرح زمستانه پلیس در جاده‌ها که در پیست آبعلی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: امسال 9 درصد توان عملیاتی خود را بالا برده و سامانه 112 امدادی را تقویت کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه چه تعداد نیرو و تجهیزات در طرح زمستانه به کار گرفته شده است، اظهارکرد: 1097 پایگاه ثابت، سیار و موقت در مسیرها و گردنه‌های برفی مستقر کرده‌ایم و روزانه 4500 نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات در آنها مستقر خواهند شد.

چرخساز ادامه داد: همچنین 18 فروند بالگرد نیز در سراسر کشور برای خدمت رسانی به مسافران و شهروندان پیش بینی شده که احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران امداد و نجات در این روزها در آماده باش کامل هستند، خاطر نشان کرد: شهروندان نیز می‌بایست نسبت به رعایت موارد ایمنی اقدام کنند. از آنان می‌خواهیم که حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و هنگام حرکت در جاده‌ها و معابر برف‌گیر تجهیزات زمستانی نیز با خود داشته باشند.

ارسال نظر: