انتشار "پنج قصه‌ کلاسیک" برای کودکان

کدخبر: 1044358

مجموعه پنج جلدی "پنج قصه‌ کلاسیک" از سوی انتشارات قدیانی روانه بازار کتاب شد

به گزارش «نسیم»، مؤسسه انتشارات قدیانی، مجموعه «5 قصه‌ کلاسیک» را برای گروه سنی کودکان با ترجمه پریسا همایون‌روز روانه‌ بازار کتاب کرد.

بشر در طول زندگی چند هزار ساله‌اش، قصه‌ها و افسانه‌های زیادی ساخته و پرداخته‌است، اما همه‌ آنها، باقی نمانده و برای دیگران بازگو نشده‌ است. قصه‌هایی مانده‌اند که جذاب‌تر بوده‌اند. این قصه‌ها، هم ساختار محکمی داشته‌اند و هم حرف زیبا و ماندگاری؛ حرفی که برای همه‌ی افراد، قابل استفاده و زیبا بوده‌ است. حرفی که با گذشت زمان کهنه نمی‌شود. قصه‌ها این کتاب از این دسته قصه‌هاست.

«پیتر پن»، «لک‌لک و روباه»، «فیل بدجنس»، «غاز طلایی» و «سه بُز» نام قصه‌های دوست‌داشتنی است که در این پنج جلد گردآوری شده‌است. پریسا همایون‌روز، تمام تلاش خود را در ترجمه‌ درست و بجای این مجموعه به کار برده و با زبانی روان در کنار تصویرهای متناسب با روال داستان، بهترین ارتباط را با مخاطب برقرار کرده است.

در بخش‌هایی از این کتاب آمده است:

«... سفید برفی بیدار شد و کوتوله‌ها را دید که با مهربانی به او لبخند می‌زدند. او ماجرایش را برای آنها تعریف کرد. کوتوله‌ها دلشان به حال سفید برفی سوخت و از او خواستند که با آنها زندگی کند. سفید برفی از شنیدن این پیشنهاد خیلی خوشحال شد و از کوتوله‌ها تشکر کرد. از آن به بعد، کلبه‌ کوچک کوتوله‌ها پر از شادی و صدای خنده شد ...». مؤسسه انتشارات قدیانی، مجموعه پنج‌ جلدی حاضر را به صورت مصور در هر جلد 48 صفحه، با شمارگان 1100 نسخه، به قیمت هر جلد 7500 تومان روانه بازار کتاب کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در کنار مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور با مراجعه به سایت رسمی مؤسسه انتشارات قدیانی به آدرس www.ghadyani.org از دیگر کتاب‌های منتشر شده توسط این مؤسسه مطلع شوند.

ارسال نظر: