سلیمانی: موفقیت های زارعیان باعث انگیزه دیگر ملی‌پوشان شده است

کدخبر: 1044476

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اسکواش ایران روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد/ بزرگترین دغدغه‌ام اجرای کامل برنامه‌ها و تامین سوخت اجرایی برنامه‌ها است

به گزارش «نسیم» و به نقل از فدراسیون اسکواش، مسعود سلیمانی در خصوص عوامل موفقیت اسکواش ایران گفت: عوامل موفقیت ورزش اسکواش در ایران شامل توکل برخدا، حضور تمام وقت، نگاه برنامه محور، حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک، ارزیابی برنامه، استقلال نسبی به مسولین مرتبط، اهمیت دادن به خلاقیت، توجه به خرد نقادانه، بکارگیری اعضای هیات رییسه با افکاری بلند، استمرار استعدادیابی و همت و اراده ورزشکارانم و همراهی رسانه ها است.

رییس فدراسیون اسکواش کشورمان در ارتباط با کسب رنکینگ 9 جهان توسط سجاد زارعیان خاطر نشان کرد: حکایت سجاد حکایت غریبی بود تا آنجا که تفکر سیستمی من را او و والدین اش به تبعیض تعبیر کردند و تا آنجا پیش رفتند که شکایت ام را به وزارت بردند ولی نمی توانستم علیرغم فشارها و حواشی که از سوی مسولین وقت بخش های وزارت بر من وارد کردند از خطوط قرمز ام عدول کنم و همین مقاومت باعث شد انگیزه ای در درون این جوان با اراده کشورم روشن شود که بهترین باشد و شد.

وی در ارتباط با تاثیر موفقیت زارعیان بر دیگر بازیکنان کشور بیان کرد: قطعا موفقیت های زارعیان دیگر بازیکنان کشور را مشتعل خواهد کرد.

سلیمانی با بیان کمبود منابع مالی افزود: هر چند کمبود منابع بشدت آزارم می دهد ولی مگر در این زمان می شود دست روی دست گذاشت. از حالا به بعد احساس وظیفه سنگین تری داریم باید اعزام های این مدال آوران و حمایت مستعدین و نفرات پشتیبان را شدت بخشیم که بخشی را با توانمند سازی مدیران و مربیان استانی ام پوشش داده ام تا ستاد را سبکبال کنم. قرار نیست مدیر همه نخ ها را به خود وصل کند کمیته هایم را تقریبا مستقل کرده ام و همین برون سپاری و تفویض ها باعث تولید کار و طرح ها و بروز خلاقیت ها توسط افراد شده که بشدت همه در همه کشور درحال سبقت هستند.

سلیمانی در ارتباط با برنامه های مد نظر فدراسیون افزود: بزرگترین دغدغه ام اجرای کامل برنامه ها و تامین سوخت اجرایی برنامه ها است که به شکلی پیش بینی شده اند که راهی جز رسیدن به موفقیت ندارند. سجاد زارعیان و علیرضا شاملی به مرحله ای رسیده اند که فقط تعداد اعزام، آن ها را از مرزهای آسیا عبور می دهد. به امیدخدا و عنایت دوستان و تداوم حمایت رسانه ای اراده کرده ایم که تشکیلاتی را که به ما سپرده اند به صلاح رهبری کنیم.

وی افزود: قاعدتا وقتی نقشه راه داشته باشی و از همه مهم تر همه عوامل را در مسیر هدایت کنید. لازمه آن این است که ناخدا بی خوابی بکشد تا کسی به خاکی نزند این چشم اندازها در مصاحبه سال نخست مسولیتم موجود است که اسکواش ایران باید آقایی کند.

ارسال نظر: