فرودگاه نیویورک محل زندگی بی‌خانمان‌ها! + تصاویر

کدخبر: 1046323

دیلی میل: فرودگاه" لاگواردیا" در شهر نیویورک به پناهگاه بی‌خانمان‌هایی تبدیل شده است که روی صندلی‌های سالن‌های فرودگاه می‌خوابند و در دستشویی‌ها حمام می‌کنند

به گزارش گروه بین الملل «نسیم» به نقل از "دیلی میل" شهروندان بی خانمان به فرودگاه " لاگواردیا " نیویورک پناه جستند. آن ها در سالن های انتظار می خوابند، در دستشویی حمام می کنند و لباس هایشان را در دستشویی‌ها خشک می کنند. تخمین زده می شود که اکنون حدود بی‌خانمان در فرودگاه "لاگواردیا" در ترمینال B می مانند.

بی خانمان ها می گویند که فرودگاه، از پناهگاه امن‌تر و تمیزتر است. لاگواردیا، اکنون بعد از 100 نفر بی خانمان ساکن در آنجا، شبیه کشورهای جهان سوم شده است و مردم می توانند در بیست و چهارساعت شبانه روز به صورت آزاد در ترمینال B تردد کنند.

هرکسی می تواند به این ساختمان بدون نیاز به عبور از بخش های امنیتی دسترسی داشته باشد. در این ترمینال می توان بی خانمان ها را دید که روی صندلی ها،‌ کف زمین و حتی لبه پنجره ها خوابیده اند.

یک سرایدار تعریف می کند که هنگام شستن دستشویی ها، اغلب مردان و زنانی را می بیند که کف زمین دراز کشیده و خوابیده اند. یکی از بی خانمان ها که مرد 49 ساله ای است می گوید که مدت 4 ماه در این مکان زندگی کرده است. او می گوید: " هیچ جایی برای من نیست که بتوانم در آنجا زندگی کنم که از این مکان برایم امن تر و گرم تر باشد."

انجمن های خیریه آمریکایی اظهار می دارند که در سال 2014، به طور میانگین هر ماه حدود 45 بی خانمان در این مکان می ماندند که نسبت به سال 2011، 80 درصد افزایش داشته است.

وقتی در مورد اقداماتی برای مقابله با این مسئله از مقامات فرودگاه سوال می شود، اظهار می دارند که مقامات قراردادهایی را با نهاد های غیر دولتی برای حل معضل بی خانمان ها بسته اند.

در سال 2014، جو بایدن، معاون رئیس جمهور اذعان داشت که فرودگاه لاگواردیا را می توان با "کشورهای جهان سوم" مقایسه کرد که نیازمند اقدامات و کمک های شدید و فوری است.

ارسال نظر: