کیهانی: امیدوار به کسب یک سهمیه دیگر در المپیک ریو هستیم

کدخبر: 1046416

رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با «نسیم»: مشکلات به حداقل رسیده است/ هیچ برنامه‌ای برای حقوق ورزشکاران نداریم، درخصوص بحث حقوق هم آنچه که واقعیت‌های فدراسیون است در اختیارشان قرار می‌گیرد

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در حاشیه بازدید رباب شهریان، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی دو و میدانی بانوان به «نسیم» گفت: تیم ملی در دو بخش تمرینات آماده‌سازی خود را انجام می‌دهد. در بخش اول تیم ملی جوانان است که خانم شهریان بازدیدی از این اردو داشتند. در بخش دوم نیز خانم‌ها توکلی، طوسی و بازیکنانی که شانس کسب سهمیه بازی‌های المپیک دارند، حضور داشته و برای شرکت در مسابقات داخل سالن آسیا تمرین می‌کنند.

وی درخصوص مشکلات لیلا رجبی ورزشکار المپیکی کشورمان اظهار داشت: شرایط کنونی مطلوب شده است و برنامه‌هایمان مشخص است که به دنبال چه چیزی هستیم. یعنی تمرینات، برنامه‌های تمرینی و مسابقات پیشرو تا المپیک همه چیز مشخص است و ورزشکاران درحال تمرین کردن هستند و فکر می‌کنم مشکلات به حداقل رسیده است. من نمی‌گویم مشکلی نیست، اما واقعیت‌های ورزش و واقعیت‌های فدراسیون هم باید در نظر گرفته شود. کارها و برنامه‌هایمان مشخص شده است. امکانات اولیه برای ورزشکاران وجود دارد و برنامه‌ریزی برای اردوها هم شده است. امیدوارم نتیجه خوبی به دست آوریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درخصوص مشکلات مریم طوسی نیز گفت: خانم طوسی یکی از بازیکنانی است که ما روی موفقیتش در مسابقات داخل سالن و بازی‌های المپیک با شانس کمتری حساب کردیم. اردوهای وی به مدت سه هفته در کیش برگزار شد. اردوهایش همانگونه که مربیش خواسته است در تهران از همین هفته پیگیری و شرایط مطلوبی برایش فراهم می‌شود.

وی درخصوص مربی طوسی خاطرنشان کرد: مربی وی مشخص است و زیرنظر آقای اکبرپور تمرین می‌کند. خانم طوسی یک هفته مرخصی خواسته است. آقای اکبرپور مربی است که خودشان انتخاب کرده‌اند و شاید این مربی انتخاب فدراسیون نبوده است. به هر روی یک هفته برای مرخصی به کرمان رفته است و این هفته برمی گردد و تمریناتش را دنبال می‌کند.

کیهانی با اعلام این مطلب که وضعیت اعزام تیم ملی صحرانوردی به مسابقات برون مرزی مشخص نیست، گفت: اعزام در بخش صحرانوردی هنوز مشخص نیست. برنامه‌ریزی می‌کنیم اگر در مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور شرایط به گونه‌ای که ما می‌خواهیم باشد و دختران خودشان را به سطح خوبی برسانند، یک تیم اعزام می‌کنیم، اما اگر فاصله زیاد باشد امکان دارد این اعزام به سال‌های بعد موکول شود.

وی با اشاره به این مطلب که هیچ برنامه‌ای برای حقوق ورزشکاران در نظر ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ برنامه‌ای برای حقوق ورزشکاران نداریم البته کمک هزینه‌هایی را برای برخی از ورزشکاران در نظر گرفتیم. وقتی ورزشکار اردو، مربی و همه شرایط برایش فراهم است دیگر حقوق موضوع خیلی مهمی نیست. درخصوص بحث حقوق هم آنچه که واقعیت‌های فدراسیون است در اختیارشان قرار می‌گیرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان یادآور شد: سعی می‌کنیم یک سهمیه دیگر المپیک به دست آوریم. اگر یک سهمیه دیگر در بخش بانوان به دست آوریم، موفقیت بزرگی است.

ارسال نظر: