تیراندازی در فروشگاه‌های آمریکا در آستانه سال نو میلادی

کدخبر: 1046462

به گزارش منابع خبری، درگیری مسلحانه در یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آمریکا در آستانه سال نو میلادی موجب هراس هزاران نفر و زخمی شدن یک فرد شد

به گزارش خبرگزاری «نسیم»‌ بع نقل از " آسوشیتدپرس" روز شنبه، درگیری مسلحانه ای در فروشگاه بزرگ ویسکانسین، اتفاق افتاد که به زخمی شدن یک نفر انجامید و باعث شد که هزاران نفر در شلوغ ترین روزهای خرید قبل از شروع سال نو میلادی، برای حفظ جان خود به تقلا بیفتند.

پلیس مدیسون اعلام داشت که این حادثه توسط قاتلان سریالی اتفاق نیفتاده و یک حادثه تروریستی نیز نبوده است. شاهدان عینی قضیه را چنین تعریف می کنند که چند مرد جوان در قلب این مرکز خرید با یکدیگر درگیر می شوند و به نزاع می پردازند، یکی از آن اسلحه خودش را بیرون می کشد و حداقل یک تیر شلیک می شود و مرد جوان 19 ساله ای که در این درگیری ها بوده است از ناحیه پا زخمی می شود.

سخنگوی پلیس اذعان داشت: " تصور من این است که این یک صحنه آشوب و هرج و مرج بوده است که باعث شد هزاران نفر سعی بر فرار از آن منطقه بکنند."

پلیس اعلام کرد که فروشگاه در همان بعد از ظهر به حالت امن خود برگشت و درب های آن باز شد، به جز در بخشی که در آن شلیک گلوله اتفاق افتاده بود.

فروشگاه East Towne Mall فروشگاهی به اندازه 840 هزار متر مربع است که شامل حداقل 110 خرده فروش می شود.

ارسال نظر: