مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی: دستگیری اخلال گران بازار ارز ادامه دارد

کدخبر: 1046524

اجتهادی گفت: دستگیری افرادی که با دلالی و اقدامات غیر قانونی باعث اخلال در بازار ارز می‌شوند ادامه خواهد داشت که در حال شناسایی سر شبکه‌ها نیز هستیم

به گزارش «نسیم»، مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت‌: دستگیری افرادی که با دلالی و اقدامات غیر قانونی باعث اخلال در بازار ارز می‌شوند، ادامه خواهد داشت، در حال شناسایی سر شبکه‌ها نیز هستیم.

سید عبدالمجید اجتهادی درباره آخرین وضع بازداشت شدگان 18 آذر امسال افزود‌: پس از دستگیری این افراد رسیدگی به پرونده آنها به سرعت انجام گرفت که برای آنان قرار مناسب صادر شد و تعدادی از آنها نیز به دلیل عدم تودیع قرار صادره روانه زندان شدند. اجتهادی ادامه داد: حکم 8 نفر از این افراد نیز صادر و اجرا شد و پرونده افراد دیگر نیز به سرعت در حال رسیدگی است. مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: شناسایی با اخلالگران بازار ارز و برخورد با برخی از صرافی هایی که با دادن فاکتور های صوری با دلالان همکاری دارند نیز در دستور کار است.

18 آذر امسال در گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی و بانک مرکزی، در محدوده میدان فردوسی و خیابان منوچهری تهران، 48 نفر از اخلالگران بازار ارز دستگیر شدند و پرونده تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ارسال نظر: