حجت‌الاسلام امرودی: همیشه علما تاثیرگذارترین کارها را در طول تاریخ انجام داده‌اند

کدخبر: 1046833

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران در اختتامیه سومین دوره جشنواره شعر "حوزه اشراق" گفت: نهضت شیعیان نیجریه با این خون‌ها، بیمه خواهد شد و شاهد راه‌اندازی حسینیه‌های متعددی در این کشور خواهیم بود

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام امرودی در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره شعر "حوزه اشراق" گفت: همیشه علما تاثیرگذارترین کارها را در طول تاریخ انجام داده اند.

وی با اشاره به شیخ زکزاکی که این روزها در بند اسارت است گفت: ایشان سه پسر خودش را سال گذشته و دو پسرش را به تازگی تقدیم اسلام کرد و به تازگی هم خبر آمد که کل حسینیه بقیه الله را ویران کردند، تا روحانی شیعه زنده است، انشا الله نیجریه با این خون ها بیمه خواهد شد و شاهد راه اندازی حسینیه ها متعدد در این کشور خواهیم بود. وی در پایان گفت: چه شیخ بماند چه به فیض شهادت برسد شیعه قدرتمند خواهد شد.

محمدعلی مجاهدی شاعر در اختتامیه سومین دوره شعر اشراق گفت: من با برخی قسمت های صحبت های اقای رشاد موافق نیستم، این نیست که شعر دینی وامدار قشر خاصی باشد. وی افزوذ: کتاب رواق اشراق شامل ٣٦٠ زندگی نامه و برگزیده آثار، شاعران روحانی در سه بخش است. که از سده پنجم تا به زمان امروز ادامه پیدا کرده است. مجاهدی ادامه داد: شیخ علی نقی کمره ای اگر دیوانش را مشاهده کنید واقعا لذت می برید، من فکر می کنم خدمتی از این جهت به جامعه فرهگی شده است که بعد ذوقی علمای شاعرتحت تاثیر بعد علمی انها قرار گرفته بود این کتاب سعی کرده است که این بعد را تقویت کند .

ارسال نظر: