فرماندار تهران: راه‌اندازی کارناوال‌های انتخاباتی ممنوع است

کدخبر: 1046874

عیسی فرهادی در جمع خبرنگاران گفت: راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی۱۰۰ درصد ممنوع است، چون برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کند/ ستاد مقابله با این تخلف که در قوه قضائیه است با آن برخورد می‌کند

به گزارش «نسیم»، تسنیم نوشت:

عیسی فرهادی فرماندار تهران عصر امروز با حضور در فرمانداری تهران و در جمع خبرنگاران، آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را تشریح کرد.

فرهادی درباره ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس اظهار داشت: تعداد داوطلبانی که تاکنون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند 431 نفر بودند که از این تعداد ثبت‌نام 315 نفر قطعی شده و 116 نفر در حال تکمیل پرونده هستند.

وی ادامه داد: انشاءالله این داوطلبان نیز به زودی ثبت‌نام خود را انجام خواهند داد. همچنین از تعداد 315 نفری که ثبت‌نام‌شان قطعی شده, 274 نفر مرد و 41 نفر زن هستند و از همین تعداد 62 نفر دارای مدرک دکتری, 242 نفر مدرک فوق‌لیسانس, 10 نفر مدرک لیسانس و 1 نفر فوق‌دیپلم دارد.

فرماندار تهران درباره آمار نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری، یادآور شد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه تهران و در روز پنجم ثبت‌نام 72 نفر است که 2 نفر زن هستند.

فرهادی گفت: ما در زمان ثبت‌نام در فرمانداری یک مورد شناسنامه مخدوش داشتیم که به ثبت احوال ارجاع دادیم، اما نتیجه آن را پیگیری نکردیم و حتما دستگاه قضایی برخورد لازم را با متخلف صورت خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی توسط یکی از داوطلبان در جلوی وزارت کشور، آیا راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی ممنوع است؟ گفت: راه‌اندازی کارناوال انتخاباتی100 درصد ممنوع است، چون برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کند. ستاد مقابله با این تخلف که در قوه قضائیه است با آن برخورد می‌کند.

ارسال نظر: