گودرزی: در انتخابات فریب اسم و رسم افراد را نخوریم

کدخبر: 1046885

مسئول سازمان بسیج دانشجویی: کسانی که دایه‌دار خط امام هستند لااقل یک بار صحبت‌های امام را بخوانند/ عده‌ای که ابتدای انقلاب مواضع محکم و انقلابی در مقابل آمریکا و انگلیس داشتند، امروز کاسه‌لیسان آمریکا و استکبار جهانی شده‌اند

به گزارش «نسیم»، اولین یادوراه شهدای دانشگاه پیام نور، شهدای مدافع حرم استان فارس و شهدای غواص استان فارس صبح امروز با حضور دکتر داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور و اسماعیل قزلسفلی مسئول بسیج دانشجویی فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاله پیام نور مرکز خرامه برگزار شد.

گودرزی در این برنامه با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع) و دیدار برگزار کنندگان کنگره شهدای دانشجو با رهبرمعظم انقلاب در سال گذشته، گفت: رهبر انقلاب در آن جلسه فرمودند مسئولین و همه علاقه مندان با هر سلیقه ای باید تلاش کنند تا یادواره‌های بیشتر و باشکوه تری برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند کسانی که به یادواره شهدا می روند، شان می گیرند نه این که مسئولین به یادواره شهدا شان بدهند. هیچ کس با هر پست و مقام، منتی بر سر شهدا ندارد و همه آمده ایم که از این سفره پر برکت لقمه ای برداریم و باید از این زاویه به یادواره شهدا نگاه کرد.

وی با اشاره به این که شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می گیرند، بیان کرد: شهدا از ما می خواهند که در صحنه دفاع از انقلاب وظیفه خود را انجام دهیم و آن ها قطعا ما را تنها نمی گذدارند. شهدا بر عملکرد ما در دفاع از انقلاب نظاره گر هستند.

گودرزی با بیان این که شهدا برای امروز ما نیز درس دارند و باید از حضور و برکت شهدا استفاده کنیم، اضافه کرد: امروز حضور شهدا و همه ÷یام های شهدا حاوی درس و نکاتی برای ما است و باید از وجود و حضور شهدا استفاده کنیم.

وی با بیان این که امروز در جامعه ما دو سوال اساسی و مهم وجود دارد که شهدا به آن پاسخ داده اند، ادامه داد: این انقلاب که این همه شهید برایش داده‌ایم، تا به کی ادامه پیدا می‌کند؟ ما برای چند سال قیام کرده‌ایم؟ما تا کی انقلابی و پای انقلاب می مانم؟

مسئول بسیج دانشجویی کشور با بیان این که خیلی ها از ابتدای انقلاب تا کنون ریزش کرده اند، بیان کرد: عده ای که ابتدای انقلاب مواضع محکم و انقلابی در مقابل آمریکا و انگلیس داشتند، امروز کاسه لیسان آمریکا و استکبار جهانی شده اند.

گودرزی با اشاره به این که کسی که می خواهد پاسخ سوال انقلاب تا کی ادامه دارد، باید انقلاب را تعریف کند، اظهار کرد: انقلاب یک تحول و دگرگونی از بدی ها به سمت خوبی ها و حد پایانی ندارد. تا زمانی که جامعه را درست کنیم و به قله پیشرفت های مالی و رفاهی با جامعه معنوی برسیم.

وی با بیان این که عده ای با تعریف غلط از انقلاب به انجراف دچار شده اند گفت: این عده می گویند اصلا کشور پیشرفت نمی کند و این نظام حرکتی ندارد در صورتی که این ها معنی انقلاب را درست نفهمیده اند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که ما می خواهیم به قله های پیشرفت برسیم، ادامه داد: دشمن نمی خواهد ما به قله های پیشرفت مادی و معنوی برسیم چون این نظام با حکومت دینی و مردمی برای جهان الگو می شود و استکبار جهانی از الگو برداری این نظام می ترسد و دشمنی خود را از این نظام و حکومت بر نخواهد داشت.

گودرزی تحریم، محاصره اقتصادی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم و همه این حیله و نیرنگ های دشمن را در راستای نرسیدن این نظام به قله های پیشرفت دانست.

وی با بیان این که هر کس در هر کجا که هست باید برای رسیدن به این هدف تلاش کند، اضافه کرد: هر کدام ما امروز در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش ها باید سهم خود را انجام دهیم و نقش خود را برای رسیدن به هدف ایفا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که اگر این نگاه را داشته باشیم، آنگاه به آرمان های خود خواهیم رسید، بیان کرد: ما برای حرکت به سمت قله های پیشرفت، باید بصیرت و مجاهدت داشته باشیم.

گودرزی با بیان این که رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود فرمودند اگر شما جوانان و ملت ایران با بصیرت در میدان باشید، این انقلاب مسیر خود را به سمت پیشرفت ادامه می دهد، ادامه داد: فتنه ها که اتفاق می افتد، به دلیل بی بصیرتی است که ملت ایران بار ها بصیرت خود را ثابت کرده اند و به رخ جهانیان کشیده اند.

وی اشاره به این که تردید و ابهام برای جوانان و ملت بسیار خطرناک است، افزود: اگر امروز ما تاریخ صدر اسلام و معهاصر را بخوانیم دچار تردید و ابهام نمی شویم و راه خود را با بصیرت انتخاب مب کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به عاقبت زبیر در صدر اسلام بیان کرد: کسانی که از قطار انقلاب پیاده می شوند، عده ای فریاد می زنند که ساختار نظام اشکال دارد و کسانی که در راس قدرت بودند بعد از پایان مسئولیت دچار مشکل می شوند که این اشتباه است.

گودرزی ادامه داد: این اتفاق ربطی به نظام ندارد و این را باید در خود فرد جستجو کرد. عده ای از اول مثل بنی صدر خورده شیشه داشتند و طبق اسناد لانه جاسوسی از سازمان سیا حقوق می گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با بیان این که عده ای به دلیل رسیدن خبر و تحلیل اشتباه از اطرافیان خود دچار انحراف شده اند، گفت: این اتفاق هیچ ربطی به ساختار نظام ندارد و بلکه باید این مشکل را در افراد جستجو کرد که هر کس به نوعی دچار انحراف شد.

وی به موقع حاضر شدن، صحبت کردن و صحبت نکردن را بصیرت دانست و ادامه داد: شهدای غواص، شهدای انقلاب و مدافع حرم به خوبی این را تشخیص دادند که چه زمانی بیایند و چه زمانی چه پیامی را برای جهانیان مخابره کنند.

گودرزی به مجاهدت یکی دیگر از عناصر پیشرفت مادی و معنوی جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: برای این که امروز ما در جنگ های اقتصادی و فرهنگی ورود کنیم، مجاهدت می خواهد و باید مردانه وسط میدان دفاع از نظام و انقلاب بایستیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با بیان این که خاطرات متعددی وجود دارد که شهدا چندین بار در جبهه حق علیه باطل جانباز شدند اما باز هم به میدان جنگ آمدند، افزود: ما باید در میدان دفاع از انقلاب و حق در مقابل باطل بمانیم و این میدان را خالی نکنیم.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه نیز اشاره کرد و اضافه کرد: ما امروز باید ببینیم که چه کسی در راه انقلاب، در مسیر دفاع از ولایت فقیه و چه کسی در خط واقعی امام است انتخاب کنیم و فریب اسم و رسم افراد نخوریم.

گودرزی با بیان این که نمی شود ادعای خط امام بکنیم اما برعکس فرمایشات امام عمل کنیم، ادامه داد: امام می فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید؛ امام می فرمود که ما هیچ رابطه ای با استکبار نخواهیم داشت؛ امام می فرمود که از مستضعفین عالم در مقابل مستکبران دفاع کنید؛ کسانی که دایه دار خط امام هستند لااقل یک بار این صحبت‌های امام را بخوانند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که ما با گرفتن حق خود از آمریکا مشکلی نداریم بلکه با فراموش کردن جنایات آمریکا مشکل داریم، بیان کرد: امروز ما باید طبق فرمایشات امام راحل و طبق شرع خود از مظلومین عالم دفاع کنیم نه این که دم از برقراری رابطه و فراموشی جنایات استکبار جهانی بزنیم.

گودرزی در بخش پایانی صحبت های خود به چرایی حضور ایران و دفاع از محور مقاومت و کشور های عراق، سوریه، یمن و غزه اشاره کرد و این موضوع را لز لحاظ شرعی و از لحاظ امنیت داخلی و امنیت ایران تحلیل کرد.

ارسال نظر: