اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای اندروید

کدخبر: 1047044

مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن‌های بسیاری برای اندروید منتشر کرده و اکنون برای این که پیدا کردن اپلیکیشن‌های خود را برای کاربران اندروید ساده کند اپلیکیشنی تولید کرده که همه اپ‌های این شرکت را دربرمی‌گیرد

به گزارش «نسیم»، مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن‌های بسیاری برای اندروید منتشر کرده و اکنون برای اینکه پیدا کردن اپلیکیشن‌های خود را برای کاربران اندروید ساده کند اپلیکیشنی تولید کرده که همه اپ‌های این شرکت را دربرمی‌گیرد.

این روزها مایکروسافت اپلیکیشن‌های بسیاری برای کاربران اندرویدی تولید کرده، طوری که پیدا کردن اپلیکیشن‌های اندروید مایکروسافت خود نیازمند اپلیکیشنی جداگانه است. مایکروسافت به‌تازگی اپلیکیشن Microsoft Apps را به این منظور ایجاد کرده است. مایکروسافت اپس پیدا کردن اپلیکیشن‌های این شرکت همچون Xbox One SmartGlass ، OneDrive ، Bing Search و مجموعه Office را ساده می‌کند.

البته پیدا کردن این اپلیکیشن‌ها با یک جستجوی سریع در فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی نیز امکان‌پذیر است، اما این اپلیکیشن قصد دارد اپ‌های اندرویدی مایکروسافت را برجسته کند.

اگر شما هم جزو طرفداران مایکروسافت هستید که به اندروید مهاجرت کرده‌اند، حالا می‌توانید از بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که قبلا روی ویندوز فون استفاده می‌کردید در دیوایس اندرویدی خود نیز استفاده کنید؛ چیزی که شاید از آن بی‌خبر بوده‌اید.

اپلیکیشن جدید Microsoft App همه اپلیکیشن‌های تولیدشده مایکروسافت و همچنین اپلیکیشن‌های خریداری‌شده این شرکت را دربر‌می‌گیرد.

دانلود Microsoft Apps از گوگل پلی

منبع: TechnoBuffalo

ارسال نظر: