شمار شهدای انتفاضه قدس به ۱۳۵ تن رسید

کدخبر: 1047582

شمار شهدای انتفاضه قدس در ۸۵ روز از آغاز آن به ۱۳۵ نفر رسید/ تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن هم در مناطق مختلف کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه زخمی شده‌اند

به گزارش «نسیم»، ایسنا نوشت:

روز پنجشنبه 3 جوان فلسطینی در جریان عملیات‌های مقاومتی در شهرک صهیونیست نشین ارئیل در سلفیت، الخلیل و شرق قدس به شهادت رسیدند و یک تن هم در درگیری‌های شهرک قلندیا در قدس شهید شد.

با شهادت این 4 جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس در 85 روز از آغاز آن به 135 نفر رسید. تاکنون بیش از 15 هزار تن هم در مناطق مختلف کرانه باختری، قدس اشغالی و نوار غزه زخمی شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت جوانی فلسطینی در ایست بازرسی راما در شرق قدس تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این جوان فلسطینی با خودرو گروهی از نظامیان این رژیم را زیر گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین نیز تصریح کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی جوانی فلسطینی را در شهرک صهیونیست نشین ارئیل در سلفیت به بهانه حمله به دو نیروی امنیتی با سلاح سرد، به شهادت رساندند.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای صهیونیستی از زخمی شدن دو نیروی امنیتی صهیونیستی در این عملیات خبر داده و حال یکی از مجروحان را وخیم اعلام کردند.

از سوی دیگر، جوانی فلسطینی در شرق الخلیل به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این جوان فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از نظامیان صهیونیست در منطقه سده الفحص در شرق الخلیل حمله کرده بود.

یک جوان فلسطینی دیگر نیز در درگیری‌های اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

ارسال نظر: