صدور مجوز ۴۳ کنسرت موسیقی و ۲۵ آلبوم موسیقی

کدخبر: 1047976

مجوز ۴۳ کنسرت موسیقی در تهران و شهرستان‌ها طی هفته‌ی گذشته از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد

به گزارش «نسیم»، مجوز ۴۳ کنسرت موسیقی در هفته گذشته و در گونه‌های مختلف موسیقی صادر شد. از این تعداد، ۲۳ مجوز برای موسیقی سنتی ایرانی، موسیقی محلی - مقامی و کلاسیک و ۲۰ مجوز برای موسیقی پاپ صادر شده است.

در بین ۴۳ مجوزی که برای این کنسرت‌ها صادر شده است، اسامی بسیاری از گروه‌ها و هنرمندان شاخص موسیقی کشور همچون: گروه رستاک، گروه علی‌اکبر مرادی، سالار عقیلی، وحید تاج، محمد معتمدی با اجرای ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی در گونه‌های موسیقی سنتی و محلی و بنیامین، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، مانی رهنما، سیروان خسروی و … در موسیقی پاپ به چشم می‌خورد.

بنا بر همین گزارش مجوز ۲۵ آلبوم صوتی نیز طی هفته گذشته صادر شده است، که از این میان می‌توان به آلبوم "قافله سالار" با خوانندگی سالار عقیلی و آلبوم موسیقی کلاسیک "باغ‌های پژمان" اثر هوشنگ کامکار اشاره کرد. "باغ‌های پژمان در سه موومان برای ارکستر زهی و به پاس خدمات ارزنده موسیقی دان و آهنگساز برجسته "احمد پژمان" ساخته شده است.

ارسال نظر: