عملکردمان تا این مقطع شبیه معجزه است

کلودیو رانیری: فکر می‌کنم تساوی مقابل منچسترسیتی عادلانه بود

کدخبر: 2000456

سرمربی تیم لسترسیتی گفت: هم ما و هم منچسترسیتی شانس‌های رسیدن به گل داشتیم و برای همین فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی پس از تساوی بدون گل خانگی برابر سیتی زن‌ها و صدرنشینی مشترک با آرسنال در جدول لیگ جزیزه اظهار داشت: نمایش خوبی داشتیم. به دنبال عکس العلمی مناسب بعد از باخت به لیورپول بودم که آن را یافتم. با آرامش بازی کردیم، تمرکزمان روی بازی خودمان و کسب 3 امتیاز بود. هم ما و هم منچسترسیتی شانس های رسیدن به گل داشتیم و برای همین فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: لیگ غیرقابل پیش بینی دنبال می‌شود. فکر می‌کنم تیم‌های بزرگ همیشه باید در سطح بالا باقی بمانند، ولی گاهی اوقات به نظر می رسد هیچ کدام نمی‌خواهند لیگ را فتح کنند. لیگ عجیب و غریبی است. برای‌مان راحت نیست، ولی می‌خواهیم با همه رقابت کنیم. کارمان شبیه معجزه است. می‌خواهیم همین گونه ادامه دهیم، ولی آسان نیست. دوست دارم بازیکنانم همانند امروز، به جنگیدن ادامه دهند.

رانیری در ادامه در خصوص حمایت هواداران این تیم در بازی شب گذشته گفت: فوق العاده بود. دوست دارم به بازیکنانم آفرین بگویم و از هواداران که بی نظیر بودند، تشکر کنم. آنها از ما حمایت کرده و به جلو هدایت‌مان می کنند. الان ذهنیت بسیار مثبتی برای بازی و بردن هر حریفی داریم. سال 2015 برای لستر فوق العاده بود و امیدوارم 2016 بهتر هم باشد.

ارسال نظر: