رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

فعالیت ۷۰ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به هموطنان متاثر از برف و کولاک

کدخبر: 2000717

دکتر ناصر چرخساز گفت: ۷۰ تیم عملیاتی به منظور امداد رسانی به ۱۶ استان اعزام شده‌اند که تاکنون به سه هزار و ۶۰۰ تن از هموطنان گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است

به گزارش « نسیم آنلاین »،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دکتر ناصر چرخساز با بیان اینکه ۱۶ استان در سراسز کشور طی ۲۴ ساعت گذشته متاثر از برف و کولاک بوده‌اند، افزود: امدادگران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان در حال امدادرسانی به هموطنان هستند.

وی با اشاره به اینکه به منظور امدادرسانی به هموطنان در ۱۶ استان متاثر ۷۰ تیم عملیات متشکل از ۲۴۰ امدادگر و نجاتگر در حال خدمات رسانی به هموطنان هستند، اضافه کرد: تاکنون به بیش از سه هزار و ۶۰۰ تن از هموطنان امدادرسانی شده و ۱۰۸نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شده‌اند. همچنین به سه مصدوم امدادرسانی شد که از این سه تن، ۲ نفر به صورت سزپایی مداوا و یک نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته رئیس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر، امدادرسانی به هموطنان در ۴۳ محور همچنان ادامه دارد و ۴۱۵ دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

ارسال نظر: