برنامه‌های سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

کدخبر: 2001493

سمینار پژوهشی جشنواره تئاتر فجر روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سمینار پژوهشی نقش گروه ها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر با حضور فرهاد ناظرزاده کرمانی، قطب الدین صادقی، داریوش مودبیان، رحمت امینی، محمد علی خبری و جمعی دیگر از اساتید و پژوهشگران تئاتر کشور به عنوان سخنران و رییس جلسه به مدت دو روز از سه شنبه ۱۵ دی ماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

سمینار پژوهشی نقش گروه ها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۵ دی ماه امسال در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی کار خود را آغاز می کند بر این اساس در نوبت صبح روز سه شنبه که با ریاست بهروز بختیاری برگزار می شود فرهادناظر زاده کرمانی سخنرانی می کند و در ادامه مقاله ای با عنوان «مسائل تئاتر و راه های برون رفت از آن از دیدگاه هنرمندان تئاتر» توسط محمد علی خبری و حسین نوری نیا ارائه می شود.

همچنین در نوبت عصر این همایش که با ریاست بابایی برگزار می شود علی رویین با مقاله «گروه و کمپانی تئاتری به مثابه جامعه هنری» مصطفی حسینی با مقاله «کارگردان در گروه های نمایشی آماتور ایرانی»، ایرج افشاری اصل با مقاله «بررسی جایگاه و کارکرد گروه در توسعه تئاتر»، جهانشیر یاراحمدی با مقاله «توسعه تئاتر در پیوند سمن ها و گروه های تئاتر»، حضور می بایند. در همین روز میزگردی با عنوان «موانع و فرصتهای شکل گیری گروه های نمایشی در ایران» با حضور داریوش مودبیان برگزار می شود.

در نوبت صبح روز دوم این همایش که با ریاست رحمت امینی برگزار می شود مجید سرنی زاده با ارائه مقاله «طراحی فرم برنامه کاری برای گروه های تئاتر جهت جذب حمایت های دولتی» و رضا عاشوری فر با ارائه مقاله «بازشناسی مدیریت و رهبری خلاق در گروه های تئاتر با رویکرد به استراتژی» حضور می بایند و در ادامه قطب الدین سخنرانی برای حاضران سخنرانی می کند.

همچنین در نوبت عصر روز دوم همایش که با ریاست مهدی حامد سقاییان برگزار می شود یوسف باپیری و سیاوش قاعدی مقاله «تبار شناسی نقش سازمان پرورش افکار بر رابطه دولت و تئاتر در ایران» و امیر لشکری نیز مقاله «تحلیل آماری گزارش مالی سالانه کمپانی های موفق تئاتر جهان» را ارائه می کنند و پس از سخنرانی الله وردی، میزگرد دوم و پایانی همایش با حضور مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، محمود عزیزی و مسعود دلخواه برگزار می شود.

سمینار پژوهشی نقش گروه ها و نهادهای سازمان یافته در شکل گیری و توسعه تئاتر روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی واقع در چهارراه ولیعصر، نبش صبای جنوبی برگزار می شود و حضور کلیه علاقه مندان در این همایش آزاد است.

ارسال نظر: