سلیمانی: پیشنهاد تشکیل تیم هنرمندان کشورهای غرب آسیا را خواهم داد

کدخبر: 2001764

رئیس فدراسیون اسکواش در مراسم رونمایی از نخستین تیم بانوان هنرمند اظهار داشت: در اجلاس غرب آسیا پیشنهاد تشکیل تیم هنرمندان کشورهای غرب آسیا را خواهم داد و بعد از آن نیز بدنبال تشکیل تیم‌های هنرمندان کشورهای آسیایی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش در مراسم رونمایی از نخستین تیم بانوان هنرمند اظهار داشت: فدراسیون برای تشکیل این تیم، اهداف و استراتژی‌هایی خواهد داشت که در آینده اجرایی خواهد شد. برای من جای خرسندی است که عزیزانی که مورد وثوق جامعه و خانواده‌ها هستند و در جامعه هنری نیز از احترام بالایی برخوردارند رشته ورزشی اسکواش را انتخاب کرده‌اند که این مساله هم از لحاظ گسترش اسکواش در بعد همگانی و هم از لحاظ جذب برندهای تبلیغاتی می‌تواند به فدراسیون کمک کند.

وی افزود: طبق گفته مسئولان ورزش کشور، رشته‌های غیر المپیکی تا بعد از المپیک باید بر خود تکیه و برای ادامه امور خلاقیت داشته باشند. اهداف ما از تشکیل تیم اسکواش این بود که ارتباط دو سویه بین هنرمندان و این رشته بوجود بیاید تا رشته اسکواش را فعال‌تر کنیم و اقبال عمومی را نسبت به این رشته افزایش دهیم. در اجلاس غرب آسیا پیشنهاد تشکیل تیم هنرمندان کشورهای غرب آسیا را خواهم داد و بعد از آن نیز بدنبال تشکیل تیم‌های هنرمندان کشورهای آسیایی خواهیم بود. در آینده نیز تیم مردان هنرمند را تشکیل می‌دهیم.

در ادامه این نشست نیز شبنم فرشاد‌جو، مسئول تیم هنرمندان بانوان گفت: برای تشکیل تیم اسکواش هنرمندان، بدون واسطه و حضور اسپانسرها به فدراسیون مراجعه کردیم و خوشحال هستم این تیم را تشکیل دادیم. در حال حاضر بخاطر مشغله کاری هنرمندان در ایام جشنواره فیلم فجر، بسیاری از آنها امکان حضور مرتب در تمرینات را ندارند اما در این مدت، خانم‌ها مهتاب کرامتی، سحر دولت‌شاهی، مرجان شیرمحمدی، طناز طباطبایی، رویا تیموریان، مائده طهماسبی و کمند امیرسلیمانی با ما تمرین کردند و در مقاطعی نیز بدلیل مشغله‌های کاری از ما جدا شدند. قطعا در اردیبهشت ماه تعداد دیگری از هنرمندان به ما اضافه خواهند شد.

ارسال نظر: