حدادی: بعد از مدت‌ها، با آرامش تمرین می‌کنم

کدخبر: 2002986

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: به لطف خدا بعد از مدت‌ها تمریناتم را با آرامش بیشتری ادامه می‌دهم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، احسان حدادی در گفت و گو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: خدا را شکر آرامش خوبی بر وضعیتم حاکم است. روزهای بدون مربی، دورانی بود که فراموش نشدنی است. ولی این بحران پایان یافت و با حضور کیهانی در فدراسیون صحبت هایی با هم داشتیم که جنبه درد و دل داشت. برای صحبت کردن با کیم تنها به ترکیه سفر کردم که رضایت او و همسرش را جلب کنم. بعد از اینکه کیم به ایران آمد مقدمات قراردادش را با کیهانی فراهم کردیم و بعد هم که مربی بدنساز و فیزیوتراپ به کادرمان اضافه شد و با حضور کیم و زاخاروف در تیم ملی و آغاز اردوی کیش آرامش نسبی بر اوضاع آشفته ام حاصل شد.

وی در خصوص ادامه تمریناتش افزود: مقدمات سفر به افریقای جنوبی برای آغاز دور جدید تمریناتم فراهم شده و با توکل به خدا این اردو را هم مثل بقیه مراحل تمرینی ام با قدرت ادامه خواهم داد تا به مرز آمادگی ام برسم.

نایب قهرمان المپیک لندن خاطرنشان کرد: در سالی که سال قبل از المپیک محسوب می‌شود، تنها اولویت همه فدراسیون های ورزشی رسیدگی به مسائل و مشکلات قهرمانان و ورزشکاران المپیکی است. خوشبختانه کیهانی در بدو ورودش حمایت از ورزشکاران المپیکی را در اولویت همه امورش قرار داد و با جذب مربیان و برگزاری اردوهای متمرکز و غیر متمرکز برای ورزشکارانی که سهمیه ریو را کسب کرده اند و یا جزو امیدهای کسب سهمیه هستند نشان داد که برای حضورش برنامه دارد.

حدادی تاکید کرد: نباید برنامه ریزی ها و آرامش فدراسیون و ورزشکارانی که در راه المپیک هستند را برهم زد. پرداختن به حاشیه ها از سوی برخی منتقدین که کارشان فقط انتقاد است آنهم در این روزها، ضربه مهلکی به دوومیدانی خواهد زد که شاید جبران این ضربه ها امکان پذیر نباشد. منتقدین هم این موضوع را باید درک کنند که برای هر نقدی زمانی وجود دارد و قطعا در حال حاضر نیازمند حمایت آنها نیز هستیم. امیدوارم این نقد ها کارشناسانه باشد و آسیبی به اهداف فدراسیون و ورزشکارانی که از جان برای رسیدن به اهدافشان مایه میگذارند وارد نشود.

رکورد دار پرتاب دیسک آسیا در پایان صحبت هایش در خصوص جذب حامیان مالی برای دوومیدانی گفت: امیدوارم آشتی بین خانواده مظلوم دوومیدانی و حامیان مالی هرچه زودتر انجام شود. من احساس میکنم حامیان مالی در درجه اول کمک به دوومیدانی را در نظر بگیرند. وضعیت کنونی ورزش آشفته است و نیازمند یک مدیریت مقتدر مالی است. امیدوارم کیهانی بتواند به بحران اقتصادی در این رشته پایان دهد و البته این را هم در نظر بگیریم او فقط چند ماه است که سمت ریاست را بعهده گرفته و هنوز برای اثباتش نیاز به زمان دارد.

ارسال نظر: