پیام تسلیت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به مناسبت درگذشت پورکاظمی

کدخبر: 2003174

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درگذشت لطفعلی پورکاظمی، رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را تسلیت گفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی روز گذشته پس از ماه‌ها تحمل بیماری دارفانی را وداع گفت.

به همین مناسبت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با انتشار پیام‌های جداگانه درگذشت رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی را تسلیت گفتند.

متن پیام‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به شرح زریر است:

متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح ذیل است: *کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام* در کمال تأسف باخبر شدیم دکتر لطفعلی پورکاظمی رییس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی پس از ماه ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان دار فانی را وداع گفت. وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال برای وی طلب مغفرت کرده و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد.

در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک نیز آمده است: باردیگر غم از دست دادن یکی از مدیران زحمتکش،لایق و دوست داشتنی که عمری صادقانه و خالصانه در راه اعتلای ورزش کشور خدمت کرده بود،جامعه ورزش کشور را داغدار کرد. بدون تردید برنامه ها،تلاش ها و خدمات دکتر پور کاظمی در مدت فعالیت مدیریتی خود در راس فدراسیون پزشکی ورزشی با آن چهره همیشه خندان ودوست داشتنی تا سالیان سال در خاطر جامعه ورزش کشور اعم از مدیران،پیشکسوتان،مربیان،قهرمانان و حتی اصحاب رسانه باقی خواهد ماند. مدیر زحمتکشی که نقش بسزایی در موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در رقابتهای مختلف بین المللی و بخصوص بازیهای آسیایی و المپیک داشته و همیشه و در همه حال با رویی گشاده،پذیرای جامعه ورزش کشور در فدراسیون پزشکی ورزشی بود و از هیچ تلاشی برای خدمت آفرینی به خانواده ورزش کشور،دریغ نمی کرد. ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده و بازماندگان محترم ایشان،جامعه ورزش کشور و اصحاب رسانه، برای این عزیز از دست رفته به درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش صبری جمیل و اجری جزیل آرزومندیم.

ارسال نظر: