امیدوارم برای چند سال دیگر از تماشای بازی مسی لذت ببرم

نیمار: امیدوار بودم دوم شوم

کدخبر: 2003465

مهاجم برزیلی بارسلونا گفت: مسی بهترین بازیکن دنیا و الگوی من است اما امیدوار بودم که نفر دوم شوم و حالا باید سخت‌تر تلاش کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نیمار جونیور، مهاجم برزیلی بارسلونا به عنوان سومین بازیکن برتر دنیا در سال 2015 انتخاب شد . او پس از پایان مراسم گالا اظهار داشت: روز فوق العاده‌ای بود، از اینکه در این مراسم حضور داشتم خیلی خوشحالم بودم. امروز یکی از بهترین روز‌های زندگی من بود، از نزدیک تماشای برنده شدن مسی لذت‌بخش بود و از اینکه در طول روز کنار دو تن از بهترین بازیکنان دنیا حضور داشتم بسیار خوشحال بودم. امیدوارم که بتوانم دوباره در این مراسم حاضر باشم.

وی در خصوص اینکه امیدوار است در آینده این جایزه را کسب کند، گفت: این می‌تواند یک چالش باشد، اما اهداف دیگری هم مثل فتح عناوین قهرمانی وجود دارد.

نیمار در خصوص مسی گفت: به نظر من مسی بهترین بازیکن دنیاست، او الگوی من است و امیدوارم که برای چند سال دیگر از تماشای بازی‌های او لذت ببریم.

مهاجم بارسلونا در پاسخ به این سوال که انتظار داشت در میان سه بازیکن برتر دنیا در چه جایگاهی قرار بگیرد ، گفت: امیدوار بودم که نفر دوم شوم، اما باید سخت‌تر کار کنم که دوباره جزو سه نفر برتر باشم.

نیمار در خاتمه تاکید کرد مسی به او توصیه کرده است برای کسب این جایزه بهتر بازی کند.

ارسال نظر: