نشست سه‌جانبه جمعیت ایثارگران، حامیان انقلاب اسلامی و انسجام اسلامی برگزار شد

کدخبر: 2003594

دبیران کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت انسجام اسلامی در نشستی سه‌جانبه ضمن تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان برای دستیابی به نتیجه مطلوب در انتخابات سال جاری تاکید کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دبیران کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت انسجام اسلامی در نشستی سه جانبه ضمن تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان برای دستیابی به نتیجه مطلوب در انتخابات سال جاری تاکید کردند.

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این نشست با اشاره به دیدارهای خود با شخصیت ها و احزاب مختلف پیرامون انتخابات به خصوص آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی و حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی گفت: انتخابات سال جاری از جهات مختلف مهم و حساس است و ضرورت دارد که اصولگرایان با وحدت کامل پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند.

کیهانیان همچنین با یادآوری شاخص های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص نماینده اصلح، بر لزوم جلوگیری از ورود افراد تندور به بدنه جریان اصولگرایی تاکید کرد و افزود: وحدت اصولگرایان و جلوگیری از سهم خواهی افراد در انتخابات قطعا در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان پیشنهاد کرده‌ایم که لیست تهران بطور صنفی و تخصصی تنظیم شود و در این لیست 22 نفر از 22 صنف تخصصی حضور داشته باشند و هشت نفر دیگر نیز افراد شاخص و اصولگرایی باشند که تاکنون عملکرد مطلوبی در عرصه مدیریتی و اجرایی داشته‌اند.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر ما این بود که 22 نفر از 22 منطقه تهران و سه نفر از شهرستان های ری، شمیرانات و اسلامشهر در لیست قرار داده شوند و پنج نفر باقی مانده نیز از چهره های سیاسی شاخص و توانمند انتخاب شوند.

در ادامه این نشست حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز در این نشست با ارائه تحلیلی از شرایط بین المللی و صف آرایی های داخلی برای انتخابات پیش رو گفت: خوشبختانه شورای همگرایی و شورای ائتلاف اصولگرایان حرکت خوب و رو به جلویی داشته اند که اقدامات صورت گرفته را مثبت ارزیابی می کنم.

فدایی با بیان اینکه اصولگرایان باید منافع جمعی را بر منافع فردی ترجیح دهند، دلیل عدم نام نویسی خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اهمیت دادن به کار جمعی عنوان کرد.

وی ادامه داد: باید از تفرق و تعدد لیست های انتخاباتی جلوگیری و تلاش شود تا لیست نهایی ارایه شده از سوی ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات سال جاری منطبق با تفکر اصولگرایی باشد.

فدایی همچنین در پاسخ به مباحث مطرح شده توسط دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی اظهارداشت: جبهه پایداری، جبهه یکتا و احمدی نژاد ارتباط سازمانی با یکدیگر ندارند.

حجت الاسلام سید محمد حسینی منتظر دبیرکل جمعیت انسجام اسلامی نیز در این نشست ضمن هشدار نسبت به تلاش برخی افراد و گروه ها برای نزدیکی و نفوذ در جریان اصولگرایی گفت: حرکت ائتلاف اصولگرایان باید در راستای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی باشد تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی در انتخابات سال جاری دست یابیم.

وی افزود: انتخابات سال جاری از ابعاد مختلف حائز اهمیت است که باید نسبت به آن حساسیت های ویژه ای داشته باشد چرا که اگر حساسیت ها نباشد برخی افراد با نفوذ به جریان اصولگرایی باعث شکست این جریان در انتخابات سال جاری خواهند شد.

ارسال نظر: