فوت یک کارگر ۳۰ در میان شعله‌‌های آتش کارگاه مبل‌سازی

کدخبر: 2003728

در ساعت ۲۲:۲۲ شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی واقع در محله سراج خیابان والاییان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 22:22 شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی واقع در محله سراج خیابان والاییان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک کارگاه دو طبقه رنگرزی طبقه اول آن که حدود یکصد متر بود کاملا شعله‌ور و آتش در حال سرایت به طبقه بالا که 150 متر بود سرایت کرده و آتش‌نشانان توانستند با تخریب دیوار برای اطفای حریق اقدام کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: هنگامی که آتش‌نشانان وارد کارگاه شدند با حجم زیادی از شعله‌های آتش مواجه و از هر دو طبقه برای خاموش کردن آتش اقدام کردند.

وی افزود: در عملیات اطفای حریق با جسم بی‌جان یک کارگر 30 ساله ایرانی مواجه شدند که سریعا تحویل عوامل اورژانس شد که اعلام کردند جان خود را از دست داده است.

به گفته ملکی در ساعت 23:58 عملیات این حادثه به اتمام رسید.

ارسال نظر: