عباسعلی: برای انجام مبارزات خیره‌کننده به فرانسه می‌روم

کدخبر: 2003832

بانوی کاراته‌کای کشورمان گفت: می‌خواهم در فرانسه مبارزات خیره‌کننده‌ای داشته باشم زیرا دوست دارم در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بانوی کاراته‌کای کشورمان که خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه آماده می کند، می گوید: دوست دارم در هر مسابقه ای که شرکت می کنم نتیجه خوبی هم بدست آورم. می خواهم در فرانسه هم مبارزات خیره کننده ای داشته باشم. حمیده عباسعلی ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی ام حضور مقتدرانه در رقابتهای جهانی اتریش است برای سال 2016 برنامه متفاوتی دارم.

وی افزود: برای حضور در لیگ جهانی فرانسه که یکی از بهترین و معتبرترین مسابقات به شمار می رود از مدتها قبل برنامه ریزی کرده و تمرینات آمادگی ام را آغاز کرده بودم.

عباسعلی ادامه داد: باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که این امکان را فراهم کرد تا در این رقابتها حضور داشته باشم اما امیدوارم امسال بتوانیم در کاراته وان های با کیفیت اروپایی نظیر اتریش و هلند هم حاضر شده و نتیجه خوبی بدست آوریم.

وی در مورد بالا بردن رنکینگش در کاراته وان گفت: نیم نگاهی به رنکینگ دارم اما آنقدر ذهنم را درگیر نمی کنم. بیشتر هدفم حضور در مسابقات و بالابردن تجربه است و اینکه با شیوه مبارزات حریفانم آشنا شوم.

کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص سوپر لیگ کاراته گفت: امسال نحوه برگزاری لیگ خوب است. با توجه به تعداد زیاد تیم های حاضر و ادغام دو لیگ، جذابیت و کیفیت لیگ هم بالا رفته و کاراته کاها با انگیزه مضاعف به میدان می روند.

ارسال نظر: