بانک ملی: فقط ۳۷۰ میلیارد ریال از کل بدهی طرح میزان وصول نشده!

بانک تحت امر همتی گاف داد: محل بخشی از معوقات بزرگترین بانک دولتی ایران مشخص شد

کدخبر: 2003906

بانک ملی در جوابیه‌ای عجیب به خبر نسیم آنلاین واکنش داد: کل بدهی طرح میزان نزدیک به ۸۴ میلیارد تومان بوده که ۴۷ میلیارد تومان آن وصول شده وپیگیری لازم برای وصول ۳۷ میلیارد تومان باقی مانده با جدیت در حال انجام است.

گروه اقتصادی نسیم آنلاین- بانک ملی به گزارش نسیم آنلاین واکنش نشان داد.

احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آن خبرگزاری محترم مورخ 22/10/1394 با عنوان « 3000 میلیارد در بانک ملی گم شد » توضیحات ذیل ایفاد می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکار عمومی، مطلب مذکور را در اسرع وقت در آن رسانه وزین درج کنند. احتراماً ضمن دعوت آن خبرگزاری محترم به رعایت اخلاق رسانه‌ای و دقت درانعکاس اخبار و مطالب به اطلاع می‌رساند: کل بدهی طرح میزان نزدیک به 84 میلیارد تومان بوده که 47 میلیارد تومان آن وصول شده و پیگیری لازم برای وصول 37 میلیارد تومان باقی مانده با جدیت در حال انجام است. ضمناً با توجه به جایگاه آن خبرگزاری محترم، انتظار دارد از نقل اخبار و مطالب از قول افراد غیرمسئول خودداری کرده وحداقل قبل از اعلام عمومی اطلاعات صحیح را از بانک دریافت کنند.

توضیحات «نسیم آنلاین»: با توجه به این که 5 سال از اجرای طرح میزان گذشته و اطلاعات جدیدی در خصوص چگونگی بازپرداخت تسهیلات اعطایی در این طرح موجود نیست، گفتگوی «نسیم آنلاین» با جواد اسماعیلی که در آن زمان مسئولیت اجرای طرح میزان را بر عهده داشت اطلاعات جدیدی را در این خصوص افشا کرد که می تواند کمک زیادی به بازپرداخت معوقات ناشی از اجرای این طرح کند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که بانک ملی یک بانک دولتی بوده که پیگیری معوقات این بانک در حکم پیگیری معوقات بیت المال است و نسیم آنلاین به عنوان یک رسانه نمی تواند با بی تفاوتی از کنار آن عبور کند. امیدواریم بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام پاسخ شفافی را در خصوص معوقات ناشی از طرح میزان ارائه کند که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است!

ارسال نظر: