علی لاریجانی در دیدار با اهالی مطبوعات استان قم:

کشور بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد امیدواری در بین مردم است

کدخبر: 2004067

رئیس مجلس با بیان اینکه کشور بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد امیدواری در بین مردم است، گفت: متأسفانه مطبوعات و رسانه‌ها بیشتر اختلاف نظرها را مورد تأکید و توجه مردم قرار می‌دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت، علی لاریجانی عصر امروز در دیدار با برخی از اهالی مطبوعات استان قم، با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی، دینی و علمی قم و جایگاه مطبوعات در این استان اظهار کرد: وجود حوزه علمیه، موسسات دینی و علمی، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و ارتباطات مختلفی که در این استان وجود دارد ظرفیت‌های فراوانی را برای اهالی رسانه این استان ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در قم نقش مهمی را ایفا می‌کنند، به مشکلات مطبوعات در کشور اشاره و تصریح کرد: بی‌توجهی به مشکلات و مسائلی چون بیمه مطبوعات معضلات فراوانی را برای این قشر اثرگذار ایجاد کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مطبوعات در کشور مظلوم هستند، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی امور جزو ضروریات کشور است اما متأسفانه این قشر در کشور به دلیل برخی مشکلاتی که وجود دارد در مسائل اولیه خود با معضل روبه‌رو هستند و باید توجه بیشتری به جامعه رسانه شود.

وی با تأکید بر اینکه بدون ایجاد فهم مشترک، مشکلات فعلی کشور قابل حل نیست، گفت: مسئله هسته‌ای جزو مواردی است که با وجود فهم مشترک زمینه سرمایه‌گذاری پس از آن فراهم می‌شود.

لاریجانی نقش اثرگذار مطبوعات و رسانه‌ها در ایجاد امید در کشور را یادآور شد و افزود: فهم مشترک در تمام زمینه‌ها اثرگذار و یک اصل است و این وظیفه رسانه‌هاست که می‌توانند گام‌های مهمی در توسعه کشور بردارند چراکه توسعه یک امر دستوری نیست.

وی اهمیت ایجاد امید و همدلی در کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: مأیوس شدن مردم کمکی به توسعه تولید در کشور نمی‌کند و همه با امید می‌توانند زمینه کارآفرینی را ایجاد کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد امیدواری در بین مردم است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مطبوعات و رسانه ها بیشتر اختلاف نظرها را مورد تأکید و توجه مردم قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اهمیت رشد و رونق تولید در کشور، بیان کرد: رونق تولید و کسب‌وکار موجب ایجاد امید و همدلی در کشور می‌شود و تمام دستگاه‌ها باید در خدمت تولید در کشور باشند و امید را در مردم تقویت کنند.

ارسال نظر: