بزرگ‌ترین اجلاس ملی مدیریت جهانی سازمان‌های ایرانی برگزار می‌شود

کدخبر: 2004080

مدیرعامل باشگاه مدیران موفق گفت: بزرگ‌ترین اجلاس ملی مدیریت جهانی سازمان‌های ایرانی با رویکرد بهبود فرآیندهای بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ یکم بهمن‌ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد میزبان بیش از ۱۶۰۰ نفر از اهالی مختلف علوم مدیریتی کشور خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی پاکزادیان مقدم در خصوص رویدادی ملی و عظیم در حوزه مدیریت جهانی سازمان‌های ایرانی گفت: در این اجلاس قصد داریم تا رویکرد و تفکر مدیران سنتی ایران را تغییر دهیم و همگی به این باور برسیم که مدیریت جهانی سازمان‌های ایرانی دیگر یک جمله و شعار نیست و در دوران جدید اقتصادی یعنی دوران پساتحریم باید فعل خواستن را صرف کنیم که در این اجلاس دکتر محمدرضا نظری به‌عنوان دبیر علمی حضورداشته و از اتفاقات ویژه این اجلاس حضور پروفسور علی‌اکبر جلالی پدر علم فن‌آوری اطلاعات کشور به‌عنوان سخنران است و همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا به بهترین نحو و بالاترین میزان اثربخشی حضورداشته باشیم.

وی افزود: در این اجلاس مهندس ایمان پاکزادیان مقدم و دکتر بلوریان تهرانی در مورد آینده‌پژوهی سازمان‌های ایران و برندینگ به سبک جهانی سخنرانی خواهند کرد، همچنین پروفسور مسعود حیدری به‌عنوان پدر علم مذاکره کشور نیز دقایقی را برای مخاطبین صحبت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اجلاس می‌توانند به وب‌سایت www.modir.biz مراجعه کنند.

مدیرعامل باشگاه مدیران موفق همچنین در بخشی از سخنان خود بابیان اینکه امروز عصر تغییر و تحولات است گفت: فعالان بخش خصوصی کشور طی هفته‌های گذشته به انتظار رفع تحریم‌ها نشسته‌اند و درصورتی‌که سایه تحریم‌ها از اقتصاد ایران دور شود، امیدها به خروج سریع‌تر اقتصاد ایران از رکود نیز زنده می‌شود .

این کارشناس اقتصادی درعین‌حال بیان کرد: لغو تحریم‌ها هرچند امکاناتی را برای ما فراهم می‌کند اما معجزه نمی‌کند، شاید شکاف بزرگی میان آنچه انتظارات عمومی از اثر لغو تحریم‌ها تلقی می‌کند با آنچه واقعیت دارد، وجود داشته باشد و اگر این شکاف را به‌درستی مدیریت نکنیم، ممکن است آن شرایط بدتر از شرایط تحریم شود.

مدیرعامل باشگاه مدیران موفق بابیان اینکه شکل‌گیری انتظارات فراتر از واقعیت برای شرایط پس از توافق این خطر را دارد که در صورت مواجهه با واقعیت اعتماد عمومی خدشه‌دار شود، گفت: در حال حاضر نه‌تنها در میان عامه مردم که برخی مدیران نیز تصور می‌کنند با توافق هسته‌ای، همه مسائل کشور حل می‌شود درحالی‌که این موضوع صحت ندارد و بسیاری از مسائل ارتباطی به تحریم ندارد.

وی همچنین تأکید کرد: اگر فضای فعالان سیاسی و فضای رسانه‌ای کشور این مسئله را درک نکند، این موضوع می‌تواند بسیار خطرناک باشد .

ارسال نظر: