راهیابی هشت اثر از گروه‌های دامپزشکی و مهندسی به مرحله دوم داوری کتاب سال

کدخبر: 2004528

دبیرخانه سی‌وسومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی آثار راه یافته به مرحله دوم داوری در گروه‌های "دامپزشکی"، "مهندسی مواد و معدن" و "مهندسی برق" را اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، در گروه «دامپزشکی» 7 اثر به مرحله اول داوری راه یافته است که از این تعداد دو کتاب با عنوانهای «فیزیولوژی دامپزشکی کانینگهام»، تالیف بردلی جی. کلین با ترجمه مشترک وهاب باباپور، عباس پرهام و مرتضی زندهدل» و «مسمومیتها در دامهای بزرگ» اثر مشترک تقی تقی پور و افشین رئوفی به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال رسیده است.

در گروه «مهندسی مواد و معدن» از بین 21 اثر راه یافته به مرحله اول نیز 3 اثر با عنوان کتابهای «علم و مهندسی پوششهای حرارتی»، تالیف: لخ پاولوسکی با ترجمه مشترک سعیدرضا بخشی، مجتبی ونکی و سعید بهرامزاده» و نیز کتاب «تیتانیم: جی. لوتیرینگ» نوشته جی. سی. ویلیامز با ترجمه: میثم جلالی، حسین بنامتجدد و مهدی ملکی» و کتاب «مهندسی انفجار در معادن روباز با استفاده از سیستمهای هوشمند»، به قلم مشترک نادر قاسم پور، مسعود منجزی و مصطفی آصفی» نیز به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال راه یافت.

همچنین، در گروه «مهندسی برق» پس از بررسی 33 اثر در مرحله اول 3 اثر به مرحله دوم داوری راه یافت. کتابهای «منابع تولید انرژی الکتریکی در قرن بیست و یکم» تالیف سید مسعود مقدس، «ماشینهای الکتریکی مخصوص»، تالیف ابوالفضل واحدی و «نظریه کدگذاری کانال» تالیف حسین خالقیبیزکی از جمله این آثار هستند.

اختتامیه سی وسومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان بهترین آثار برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: