اتفاقی عجیب در فضای رسانه‌ای کشور توسط بانک مرکزی صورت گرفت

عصبانیت بانک مرکزی از تیتر «نسیم آنلاین»؛ فوری تیتر را اصلاح کنید!

کدخبر: 2005224

رئیس جمهور دو روز پیش در نشست خبری خود اعلام کرد که در ساعات اولیه اجرای برجام ۱۰۰۰ ال سی برای فعالان اقتصادی کشور گشایش یافته است. اما امروز رئیس کل بانک مرکزی رسما اظهارات رئیس جمهور محترم را نقض کرد

به آگاهی می‌رساند، در خبر مربوط به جناب آقای دکتر سیف رئیس کل محترم بانک مرکزی درباره گشایش اعتبارات اسنادی، که امروز سه شنبه 29 دی‌ماه روی خروجی آن رسانه قرار گرفته است، تیتر با محتوا همخوانی ندارد و ضد آن است. این امر مصداق عدم رعایت مسئولیت و اخلاق حرفه‌ای است. در شرایطی که ایشان هم گشایش 1000 ال‌سی را تایید کرده و گفته‌اند که به مرور فعال خواهد شد، تیتر منتشر شده به طور آشکاری تلاش کرده است، غیر واقع بودن سخن رئیس جمهور محترم را نشان دهد و به نظر استنباط شخصی و سلیقه‌ای خبرنگار یا منتشر کننده خبر است. ضمن ابراز گلایه از موضوع، خواهشمند است با رعایت مسئولیت و اخلاف حرفه‌ای، به سرعت نسبت به اصلاح تیتر و بازنشر اصلاحیه در خروجی‌های مختلف آن خبرگزاری، اقدام لازم صورت گیرد.

گفتنی است رئیس جمهور دو روز پیش در نشست خبری خود اعلام کرد که در ساعات اولیه اجرای برجام 1000 ال سی برای فعالان اقتصادی کشور گشایش یافته است. اما امروز رئیس کل بانک مرکزی رسما اظهارات رئیس جمهور محترم را نقض کرده و گفت:" ۱۰۰۰ ال‌سی به مرور فعال خواهند شد". این جمله وی نشان میدهد سیف سخنان رئیس جمهور را قبول ندارد و همانطور که در روتیتر مطلب منتشر شده است به طور کامل سخنان دکتر روحانی را نقض میکند. لذا « نسیم آنلاین » از مخاطبان درخواست میکند تا خودشان در این باره قضاوت کنند.

لازم به ذکر است، کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ساعاتی پیش در تماس با خبرنگار « نسیم آنلاین » از او خواسته بود تا تیتر مطلب مورد نظر را تغییر دهد: " تیتر را عوض نکنی، شکایت می‌کنیم".

ارسال نظر: