مهرداد بذرپاش:

وزیر شدن زنگنه کار پرونده کرسنت به نفع ایران را دچار مشکل ساخت

کدخبر: 2005492

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: وزیر شدن وزیر فعلی کار پرونده به نفع ایران را دچار مشکل ساخت و عدم همراهی وزارت نفت در ارائه اسناد فساد سبب شد که ایران نتواند دست بالاتری در پرونده کرسنت داشته باشد، لذا باید در این موضوع ورود جدی داشت.

به گزارش «نسیم آنلاین»، تسنیم نوشت: مهرداد بذرپاش عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، با اشاره به شرایط انقلاب‌ اسلامی در منطقه و دنیا، اظهار داشت: برنامه آمریکا علیه ایران دو قطبی‌سازی اقتصاد و آرمان در داخل کشور است و اصرار دارد که در داخل جا بیاندازد که این دو قطب با هم غیرقابل جمع است و ایران باید یکی را انتخاب کند.

وی ادامه داد: وظیفه این تبیین دو قطبی و لازمه آن و عدم جمع شدن بین آن دو هم وظیفه جریان نفوذ است. از همین رو انتخابات امسال دارای اهمیت است.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اگر به پرونده کرسنت که هم‌اکنون در دادگاه‌های بین‌المللی در جریان است، با جدیت ورود نشود، به طور قطع این پرونده به زیان ایران بسته خواهد شد و این به معنای وارد شدن میلیاردها دلار خسارت به کشور است.

بذرپاش افزود: وزیر شدن وزیر فعلی هم کار پرونده به نفع ایران را دچار مشکل ساخت و عدم همراهی وزارت نفت در ارائه اسناد فساد سبب شد که ایران نتواند دست بالاتری در پرونده کرسنت داشته باشد، لذا باید در این موضوع ورود جدی داشت.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون که قیمت نفت در دنیا به یک چهارم قیمت آن نسبت به 2 سال قبل رسیده، چرا باید بنزین را به همان قیمت قبل عرضه کنیم و به بهانه رتبه‌بندی جایگاه‌ها به دنبال گران‌کردن آن باشیم؟ بنزین نه تنها نباید گران شود، بلکه باید به قیمت نصف و کمتر از نصف هم عرضه شود.

ارسال نظر: