سیدیاسر جبرائیلی:

آقای ظریف، از جان کری یاد بگیرید!

کدخبر: 2005701

سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی نوشت: باید به آقای ظریف گفت شما که دغدغه آزادی جیسون رضائیان را داشتید و به واشنگتن گرا دادید که فعلا تحریم‌ها را اعمال نکنید بگذارید برای بعد، لااقل دغدغه اتباع ایران را هم داشته باشید! به جای اینکه به فکر اتباع گمشده آمریکا در عراق باشید، کمی وضعیت کشته‌شدگان فاجعه منا را پیگیری کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی نوشت:

آقای ظریف، از کری یاد بگیرید!

آقای دکتر ظریف در حاشیه اجلاس داووس نیز با جان کری دیدار کرده اند و وزیر خارجه جنایتکار آمریکا این بار از وزیر خارجه جمهوری اسلامی خواسته است به آمریکا کمک کند گمشدگان خود را در عراق پیدا کند. کمی قبل از این که آمریکا قصد اعمال تحریم های موشکی را داشت، آقای ظریف به جان کری گفته بود فعلا دست نگه دارید که اگر این کار را بکنید ممکن است در آزادی جاسوسان آمریکایی اختلال ایجاد شود. آنها هم دست نگه داشتند و تحریم ها را بلافاصله پس لز آزادی جیسون رضائیان اعمال کردند.

اوباما گفته است "تعامل مستقیم با ایران آن هم برای اولین بار در چند دهه به صورتی مداوم، فرصتی منحصر به فرد فراهم کرده است. یک پنجره، برای تلاش جهت حل کردن موضوعات مهم. امروز می‌توانم از پیشرفت در جبهه‌های_دیگر به شما گزارش دهم."

جاش ارنست سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز از ایجاد یک کانال برای جمع آوری اطلاعات خبر داده است.

یک سوال منطقی در این میان وجود دارد و آن اینکه پنجره مورد نظر اوباما اگر آقای ظریف نیست، چه کسی است؟ آمریکایی ها در کدام جبهه ها در خاک ایران در حال پیشرفت هستند؟

آمریکایی ها که در برجام حاضر به ارائه امتیازات قابل توجهی نشدند در ازای آزادی چند ایرانی-آمریکایی حاضر شدند 14 نفر را آزاد و یک میلیارد و 700 میلیون دلار پول به ایران بپردازند! به قدری پیگیر بودند که تا از آزادی اینها مطمئن نشدند، برجام به اجرا در نیامد.

باید به آقای ظریف گفت شما که دغدغه آزادی جیسون رضائیان را داشتید و به واشنگتن گرا دادید که فعلا تحریم ها را اعمال نکنید بگذارید برای بعد، لااقل دغدغه اتباع ایران را هم داشته باشید! به جای اینکه به فکر اتباع گمشده آمریکا در عراق باشید، کمی وضعیت کشته شدگان فاجعه منا را پیگیری کنید. کمی به فکر آن دو نوجوان باشید که وحوش سعودی در فرودگاه جده مورد تعرضشان قرار دادند.

ارسال نظر: