اختصاص اعتبار به ۳ استان برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده از سیل

کدخبر: 2005982

با تصویب هیات وزیران مبالغی برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل به ۳ استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصویب هیأت وزیران مبالغی برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل به 3 استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری اختصاص یافت.

با تصویب هیأت وزیران، مبلغ پانصد و چهار میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون ریال برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل در استان هرمزگان اختصاص داد.

متن مصوبه هیأت وزیران درباره اختصاص اعتبار برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده از سیل در هرمزگان از اینجا قابل مشاهده است.

همچنین با تصویب هیأت وزیران، مبلغ یکصد و شصت و دو میلیارد و یکصد و شصت میلیون ریال برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل و طوفان در استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

متن مصوبه هیأت وزیران درباره اختصاص اعتبار برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده از سیل در سیستان و بلوچستان از اینجا قابل مشاهده است.

با تصمیم هیأت وزیران، مبلغ سیصد و هفتاد و یک میلیارد و پانصد و نود میلیون ریال برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل و حوادث غیرمترقبه در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

متن مصوبه هیأت وزیران درباره اختصاص اعتبار برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده از سیل در چهارمحال و بختیاری از اینجا قابل مشاهده است.

ارسال نظر: