رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

پیام دستگیری سربازان آمریکایی این بود که "سربه‌سر ما نگذارید"

کدخبر: 2006424

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی به دستگیری سربازان آمریکایی اشاره کرد و گفت: پیام دستگیری این سربازان این بود که سربه‌سر ما نگذارید و ما برای حفاظت از حد و مرز در کشورمان ملاحظه هیچ چیزی را نداریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح ۵۰۰ پروژه عمرانی اقتصادی و آموزشی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: این پروژه ها اقدام بسیار خوبی است که از سوی بنیاد برکت در نقاط محروم کشور انجام شده و امروز شاهد افتتاح ۵۰۰ طرح عمرانی و آبادانی در این مناطق هستیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه همکاری جوانان باانگیزه و تحصیلکرده اقدام ارزشمندی است که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام داده است، افزود: مقام معظم رهبری بر حضور جوانان تاکید بسیاری داشتند و در همین خصوص دو نامه نیز به جوانان غرب بعد از اتفاق و حادثه تروریستی در فرانسه نوشتند که در آن نامه تاکید کردند جوانان به جای پذیرفتن نظرات سیاستمداران غربی از منابع اصلی اسلام(قرآن) استفاده کنند و آن را مطالعه کنند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه غربی ها عنوان می کنند که داعش مسلمان است، در حالی که هرگز اسلام اجازه چنین جنایاتی را به عنوان اسلام و به اسم اسلام نمی دهد، گفت: در کجا، اسلام اجازه داده که یک اسیر را زنده زنده بنزین بریزند و بسوزانند و یا اینکه سر بچه کوچکی را ببرند و جگر جوانی را از سینه درآورده و به دندان بکشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ریشه و اصل پیدایش این گروه های تکفیری (داعش، طالبان، القاعده و...) خود آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تعزیه‌گردان، آنها هستند و این گروه ها عروسک های خیمه شب بازی محسوب می شوند.

وی به دستگیری سربازان آمریکایی اشاره کرد و گفت: پیام دستگیری این سربازان این بود که سربه‌سر ما نگذارید و ما برای حفاظت از حد و مرز در کشورمان ملاحظه هیچ چیزی را نداریم.

حجت‌السلام محمدی گلپایگانی همچنین با تبریک به بنیاد برکت به دلیل ارائه خدماتش توضیح داد: ساخت ۷۰ مسجد در مناطق دورافتاده و روستاها و بلندشدن صدای الله اکبر اقدام بسیار مهمی است که انجام شده و بهتر است که در کنار ساخت مسجد برای هر یک از آن امام جماعتی را نیز در نظر بگیرند. به طوری که مسجد بدون روحانی مانند بیمارستان بدون دکتر است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: وجود یک روحانی در یک محل، مساجد آبرومند و اخت و عجین شدن وی با مردم می تواند باعث بروز اتفاقات بسیار خوبی باشد.

وی همچنین به سایر طرح های بنیاد برکت اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از این طرح ها، طرح ناباروری مناطق محروم است، به طوری که دو سال است که مقام معظم رهبری اصرار زیادی به تبدیل این تفکر که «یک بچه کم است و دو بچه غم است»، دارد.

حجت‌السلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: این نسل جوان است که کشور را آباد می کند و یکی از سرمایه های بزرگ کشور، آنها محسوب می شوند و اسلام نسبت به این موضوع حساسیت دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه بیشتر حملات دشمنان ما بر روی نسل جوان است، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند با آلوده کردن انتقادات و رفتار جوانان کاری کنند که جوانان دیگر نتوانند جلویشان را بگیرند.

وی به بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تاکید کرد که از کار خسته نشوید و انگیزه تان هر روز قوی‌تر و پرقدرت‌تر شود و امروز که نوبت شما است از این فرصت برای ارائه خدمت به محرومان استفاده کنید و آن را برای آخرت خود پس‌انداز کنید.

ارسال نظر: