پخش جدیدترین مستند "ثریا"

کدخبر: 2006830

مستند "فردا دیر است" امشب با موضوع نجات صنعت خودرو و احیاء ریه‌های پر از دود شهرها در قالب مجموعه مستندهای "عبور از بن بست" روی آنتن می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »،، امشب 6 بهمن‌ماه، ساعت 23 ثریا در جدیدترین مستند خود به یکی از چالشی‌ترین معضلات این روزهای کشور می‌پردازد.

مشکلات و ضعف ‌های صنعت خودرو از یک سو و آلودگی هوای کلان‌شهرها از سوی دیگر تهدیدهای بزرگی هستند که در مستند «فردا دیر است...» برنامه ثریا به آنها به دید یک فرصت بزرگ نگریسته شده است. آیا ما می‌توانیم در آینده از این دو تهدید بزرگ یک فرصت بی نظیر برای جهش صنعت خودرو و بهبود هوای شهرهایمان خلق کنیم؟

از آنجایی که کارشناسان مهمترین عامل آلاینده در شهرهای بزرگ را خودروها و وسایل نقلیه متحرک معرفی کرده‌اند، یکی از راهکارهای مبارزه با آلودگی هوا استفاده از خودروهایی با آلایندگی پایین و بخصوص خودروهای برقی است. خودروهای الکتریکی به عنوان خودرو‌هایی که هیچ‌گونه آلاینده‌ای تولید نمی‌کنند، در سال‌های اخیر مورد توجه شرکت‌های بزرگ طراحی و ساخت خودرو قرار گرفته‌اند و این در حالی است که از سال‌ها پیش افرادی در کشور ما این صنعت را بومی‌سازی کرده‌اند اما مورد بی‌مهری مسئولین واقع شده‌اند؛ مستند "فردا دیر است..." روایتی است از بومی‌سازی این صنعت که می‌تواند صنعت خودرو، ریه‌های شهر و مردم را نجات بدهد.

مستند «فردا دیر است...» جدید‌ترین مستند برنامه تلویزیونی ثریا، امشب6 بهمن‌ماه ساعت 23 از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر: