واکنش رئیس حراست وزارت ورزش به گزارش «نسیم آنلاین»

مازیار ناظمی به عنوان نماینده حراست در لاس‌وگاس حضور دارد

کدخبر: 2007000

صبح امروز «نسیم آنلاین» در گزارشی از سفر مدیر روابط عمومی وزارت ورزش به لاس‌وگاس به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا خبر داد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، صبح امروز « نسیم آنلاین » در گزارشی از سفر مدیر روابط عمومی وزارت ورزش به لاس‌وگاس به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ آمریکا خبر داد.

رضا حسنی‌خو، رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با « نسیم آنلاین » ضمن تائید حضور مازیار ناظمی در لاس‌وگاس در خصوص این گزارش گفت: وزیر ورزش در ابتدا مخالف حضور مازیار ناظمی در این رقابت‌ها بود. طبق همه سفرها یک نفر از حراست در سفرهای برون مرزی حضور دارد ولی متاسفانه ویزای نماینده حراست ما برای این مسابقات صادر نشد و ما روابط عمومی وزارت ورزش را به عنوان نماینده حراست به این رقابت‌ها اعزام کردیم. برای همین حضور وی در لاس‌وگاس به عنوان نماینده حراست است نه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان.

این صحبت‌های رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش درخصوص گزارش « نسیم آنلاین » بود. ذکر چندنکته در این خصوص خالی از لطف نیست:

روابط عمومی وزارت ورزش و نماینده حراست ماه گذشته به همراه تیم تیراندازی با کمان برای صدور ویزای آمریکا راهی ارمنستان شده بودند و این نشان می‌دهد پیش از این، چه ویزای نماینده حراست صادر می‌شد و چه نمی‌شد وی قصد سفر به لاس‌وگاس را داشته است. اگر ویزای نماینده حراست صادر می‌شد آیا ناظمی بازهم به این رقابت‌ها می‌رفت؟

سوال دوم، نمایندگان حراست آموزش‌های خاصی را می‌بینند تا بتوانند تیم‌های ورزشی را در مسابقات همراهی کنند، آیا روابط عمومی وزارت ورزش این آموزش‌ها را دیده است و در صورت برخورد مشکل چه راهکاری را ارائه خواهد داد؟

سوال سوم، آیا در سفر چند ماه پیش تیم ملی تیراندازی با کمان به تایلند، ناظمی به عنوان نماینده حراست وزارت ورزش تیم را همراهی کرده بود؟

با توجه به دقت وزیر ورزش بر موضوع سفرهای برون مرزی و پیگیری‌های مستمر ایشان بر مسائلی از این دست، امید است تا در سفرهای آتی تیم‌های ورزشی شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و پیش‌بینی‌هایی را برای زمانی که ویزای نماینده حراست وزارت ورزش صادر نمی‌شود داشته باشیم.

ارسال نظر: