در چهارمین روز برگزاری رزمایش دریایی ولایت ۹۴ انجام شد

شلیک موشک کروز نصر از یگان‌های شناور و پرتاب اژدرهای پیشرفته از زیردریایی‌های کلاس غدیر و طارق

کدخبر: 2007480

چهارمین روز رزمایش دریایی ولایت ۹۴ با پرتاب موشک‌های سطح به سطح نصر از یگان‌های شناور نیروی دریایی ارتش و همچنین پرتاب انواع اژدرهای پیشرفته از زیردریایی‌های کلاس غدیر و کلاس طارق همراه بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: در چهارمین روز از رزمایش دریایی ولایت 94، زیردریایی‌ها و ناوشکن‌های نیروی دریای یارتش با پرتاب انواع اژدر و موشک اقتدار این نیرو را به نمایش گذاشتند.

امیر سیدمحمود موسوی سخنگوی رزمایش در خصوص برنامه‌های چهارمین روز رزمایش دریایی ولایت 94 گفت: انواع زیردریایی‌های کلاس غدیر و کلاس طارق در مرحله پایانی این رزمایش پس از شناسایی و رهگیری اهداف متحرک دشمن با پرتاب اژدرهای پیشرفته و بهینه‌سازی شده نسبت به انحدام آنها اقدام کردند.

وی همچنین از پرتاب انواع اژدرها از ناوشکن جماران و سایر یگان‌های شناور سطحی حاضر در منطقه رزمایش خبر داد، افزود: در این مرحله از رزمایش تعدادی از یگان‌های شناور نیروی دریایی ارتش با پرتاب موشک‌های سطح به سطح نصر اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت منهدم کردند.

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 94 خاطرنشان کرد: بالگرد AB212 که پیش از به سامانه راکت‌انداز و مسلسل تجهیز شده بود در این مرحله رزمایش با تیراندازی و آتش دقیق اهداف از پیش تعیین شده را منهدم ساخت.

ارسال نظر: