پایگاه آمریکایی:

برای فشار بر انقلاب اسلامی باید فشار بر سپاه را افزایش دهیم

کدخبر: 2007886

یک پایگاه آمریکایی وابسته به دست راستی‌ها در این کشور در گزارشی نوشت: ایالات متحده باید فشارها را بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزایش دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین » ، فارس نوشت : یک پایگاه آمریکایی در مطلبی با تاکید بر آنکه سپاه پاسداران، «قلب» انقلاب اسلامی ایران است، خواستار تشدید فشارها بر این سپاه شد.

پایگاه « فارین پالیسی اینیشیتیو » در گزارشی نوشته است: آمریکا باید فشار بر سپاه پاسداران ایران افزایش دهد .

در گزارش این پایگاه وابسته به دست راستی‌ها در آمریکا ادعا شده است:‌ رئیس‌جمهور اوباما بارها اعلام کرده که به مقابله کردن با تهاجم منطقه‌ای ایران در دوره پسابرجام ادامه خواهد داد اما تاکنون اعمال مجازات‌های تنبیهی تازه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رد کرده است. برای تضعیف این سازمان، دولت آمریکا باید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست سازمان تروریستی خارجی قرار دهد.

در بخش دیگری از این مطلب آمده که سپاه پاسداران،‌ "قلب انقلاب" اسلامی ایران است و فلسفه وجودی آن حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از ایران است.

این پایگاه دست راستی آمریکایی،‌ در ادامه این گزارش دلخوری و نارضایتی شدید خود را از نقش پررنگ سپاه پاسداران در امور نظامی به ویژه برنامه موشکی ایران و همچنین مواضع منطقه‌ای ایران به ویژه در موضوعات مرتبط با سوریه، حزب‌الله لبنان،‌ عراق، یمن و دیگر مناطق ابراز کرده است.

این پایگاه همچنین به دستگیری 10 نظامی آمریکایی در آب‌های جزیره فارسی ایران اشاره و تصریح کرد: «نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اخیرا 10 ملوان آمریکایی را دستگیر کرد».

ارسال نظر: