شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد:

قراردادهای کنونی نفتی، یادآور قرارداد‌ها پس از کودتای ۲۸ مرداد است

کدخبر: 2007913

در بیانیه شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله آمده است: قرارداد استعماری کنونی نفت، یاد قرارداد با کنسریوم نفتی غرب پس از کودتای ۲۸ مرداد را زنده می‌کند و حزب‌الله در نماز جمعه‌ این‌ هفته‌ تهران راهپیمایی اعتراض آمیزی علیه این قرارداد و نحوه برخورد با تجمع دانشجویی، برگزار خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن اعتراض به برخورد با دانشجویان معترض به قراردادهای نفتی آمادگی خود را برای هزینه دادن در دفاع از منافع ملی ‌اعلام کرد.متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه‌تعالی

در حالی که هنوز یکماه از دفاع حضرت آقا نسبت به نیروهای جوان و حزب‌اللهی در مقابل تهمت تندروی نمی‌گذرد که با تجمع و اعتراض دانشجویی به قراردادهای استعماری نفت با کنسرسیوم غربی، برخورد شده و برخی را دستگیر و راهی اوین و پلیس امنیت کرده‌اند.

شورای هماهنگی حزب‌الله ضمن محکومیت این گونه رفتارها اعلام می‌دارد که قرارداد استعماری کنونی نفت، یاد قرارداد با کنسریوم نفتی غرب پس از کودتای ۲۸ مرداد را در اذهان همگان زنده می‌سازد.

از این رو حزب‌الله در نماز جمعه‌ی این‌ هفته‌ی تهران، راهپیمایی اعتراض آمیز علیه این قرارداد استعماری و نحوه برخورد قهرآمیز با تجمع دانشجویی، برگزار خواهد کرد و آماده‌ی هزینه دادن در دفاع از منافع ملی ‌می‌باشد.

کسانی که خواب رابطه با آمریکا را می‌بینند باید بدانند و درک کنند که این آرزو را به گور خواهند برد. آمریکا یک قدرت شیطانی با خوی استکباری است و هم اکنون از حمله‌ی بیشرمانه‌ی عربستان به مسلمانان یمن، جنگ‌های نیابتی در آسیای جنوب غربی و محاصره‌ی ده ساله‌ی غزه توسط رژیم اشغال‌گر قدس حمایت می‌کند.

این جنگ‌ها حداقل صدها هزار کشته و میلیون‌ها نفر آواره بر جای گذاشته است؛ براستی اینها ننگ رابطه‌ با آمریکای جنایتکار را به کجا خواهند برد!؟ حزب‌الله هیچگاه زیر بار این ننگ نمی‌رود و اجازه‌ی رابطه با آمریکای جنایتکار را نخواهد داد.

و السلام علی من اتبع الهدی

شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله

یازدهم بهمن‌ماهِ ۹۴

ارسال نظر: