پس از یک هفته پرحاشیه برای سالار عقیلی؛

آلبوم "قصه باران" با صدای سالار عقیلی فردا منتشر می‌شود

کدخبر: 2007960

آلبوم جدید سالار عقیلی صبح فردا روانه بازار موسیقی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، آلبوم «قصه باران» با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی «امین بیات» فردا (دوشنبه ۱۲ بهمن) در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

این آلبوم با آهنگسازی و تنظیم «امین بیات» و اشعاری از حافظ، سعدی، مولانا، هوشنگ ابتهاج، علی احمدیان و الهام دیداریان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

امین بیات در خصوص یادداشتی کوتاه در اختیار « نسیم آنلاین » قرار داد، در این یادداشت آورده است:

سعی شده در این کار، فضای جدیدی از نوع سازبندی و تنظیم ایجاد بشود که علاوه بر مخاطب خاص مخاطبین عام موسیقی که حامی فرهنگ این مرز و بوم هستند نیز از آن لذب برده و مورد پسندشان قرار گیرد و اینکه ایده این کار از سال ۹۱ در زمان همکاری من با سالار عقیلی در ارکستر وزیری جناب کیوات نساکت شکل گرفت و تمامی قطعات با کلام و بر اساس محدوده و جنس صدای سالار عقیلی و قابلیت های ایشان طراحی شد که ایشان نیز با دقت نظر و تسلطی که در امر آواز دارند در اجرای این کار بسیار توانا و با مهر شخصی خودشان ظاهر شدند و از ایشان تشکر لازم را دارم. اسامی نوازندگان آلبوم: لاعود: فراز نصیری بندیر، دف، و سازهای کوبه ای: مجید یگانه راد تار، سه تار، تارباس: امین بیات ویلونسل: کریم قربانی کمانچه: حسن خدایی نیا سنتور: فرهاد فتحی راد تنبک: مرتضی یگانه راد پیانو: مهدی ابراهیمی

ارسال نظر: