معتمدآریا:

محمد دادگو جز نوابغ سینمای ایران به شمار می‌رود

کدخبر: 2007970

معتمدآریا گفت: از نظر من محمد دادگو جز نوابغ سینمای ایران است و سایه‌اش همیشه بر سینمای ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، از محمد دادگو، تهیه کننده سینما با حضور حجت الله ایوبی و فاطمه معتمدآریا در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تقدیر شد.

فاطمه معتمدآریا در این بخش از مراسم با بیان اینکه خوشحالم زیر سایه بزرگان سینما و کسانی که سینمای علمی و خردمندانه را به من یاد دادند، ایستاده‌ام، گفت: از نظر من محمد دادگو جز نوابغ سینمای ایران هستند و سایه‌شان همیشه بر سینمای ما هست. دانش ایشان خردمندانه است و من یاد گرفتم که سینما علم و هنر و مهر است .

وی اظهار داشت: چقدر خوب است که برای خوشحالی کنار یکدیگر هستیم، در این شرایط است که احساس امنیت می‌کنیم .

در ادامه مراسم ایوبی گفت: در همان روزهای اولی که من در مسند کار قرار گرفتم، کارگروه‌های زیادی را با هم گذاشتیم و مسائل مختلف سینمای ایران را بررسی کردیم و ایشان همیشه استفاده از خرد جمعی را در کارشان اصل می‌دادند.

دادگو با بیان اینکه اگر بخواهم حرف بزنم باید به اندازه سی سال حرف بزنم، اما باید بگویم که من از آئین بزرگداشت خوشم می‌آید؛ چون آئین نام نوه اول من است، گفت: اهالی هنر از اینکه دیده شوند همیشه راضی هستند. البته این بزرگداشت از من گذشته و من آن‌را حسن ظنی از طرف حیدری می‌دانم .

وی افزود: بعضی افراد هستند که وقتی در مصدر کاری قرار می‌گیرند، اعتبار پیدا می‌کنند، اما برخی خودشان هستند که به میزشان اعتبار می‌دهند، دکتر ایوبی که من زیاد او را نمی‌شناسم، از نظرم کسی است که به هر جا و هر پستی که قرار می‌گیرد اعتبار می دهد و باید بگویم توجه به خانواده برایم بسیار مورد توجه بود و این ابتکار را خیلی می پسندم که دوست دارم ادامه پیدا کند. دادگو تاکید کرد: کار هنر و سینما پشتوانه و عقبه‌ای دارد که حتما به خانواده بر می‌گردد و نباید از آن غافل شد. از مصائب و مشقات همسران هنرمندان نباید غافل شد .

او در پایان از احمد حامد، همسر معتمد آریا هم تقدیر کرد که در روزگار سختی این هنرمند در کنار او بوده است .

ارسال نظر: