مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی خبر داد

آغاز فعالیت سامانه فروش آنلاین کتب درسی از ۱۵ فروردین ۹۵

کدخبر: 2008141

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آغاز فعالیت سامانه فروش آنلاین کتب درسی از ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لیدا نیک‌روش مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در بازدید از فرایند تولید کتاب‌های درسی، اظهار داشت: سال گذشته کتاب‌های پیش‌دانشگاهی در سراسر کشور و کتاب‌های دوره ابتدایی در شهر تهران با هدف کنترل و نظارت مراحل توزیع از چاپخانه تا مدرسه، از طریق سامانه فروش کتب درسی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بازخوردهای دریافت شده و رفع مشکلات سیستم، مقرر شد این سامانه همزمان از 15 فروردین در سراسر کشور برای ثبت سفارش خرید کتاب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای سیاست دولت الکترونیک با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دولت الکترونیک و کاهش دست واسطه‌ها انجام می شود.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد سامانه ثبت‌نام همزمان برای مدیران مدارس نیز بازگشایی شود تا آنها نیز بتوانند در امر ثبت‌نام به دانش‌آموزان کمک کنند و نیازی به کافی نت نداشته باشند.

ارسال نظر: