نادر قاضی‌پور در همایش "عزت ملی" اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

احتیاج امروز ملت ایران اشتغال است نه هواپیماهای لوکس

کدخبر: 2008258

نماینده ارومیه گفت: ما هواپیما می‌خواهیم اما با صنعت آن، پژو به ما خیانت کرده است و دوباره با آن قرار داد بستیم؛ می‌توانستیم با دیگر کشورها معامله کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین »، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در همایش "عزت ملی" اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: ایران در ابتدای دوره قاجار بسیار بزرگ بوده که در انتهای آن دوره مساحتش به یک چهارم تبدیل شد؛ در زمان رضاشاه نیز رشته کوه های آرارات را بخشید و محمدرضا نیز بحرین را داد؛ باید گفت که اشتباه انسان های بزرگ، بزرگ است.

وی افزود: در پانصد سال گذشته ایران فقط در دفاع مقدس خاک خود را از دست نداده است و آرامش کنونی ما مدیون زحمات نیروهای مسلح است؛ یک نمونه قدرت ایران نیز این است که داعش در اروپا، عربستان، سوریه، چین و پاکستان عملیات انجام داد ولی در کشور نتوانستند کاری کنند.

قاضی پور با تاکید بر اینکه مردم باید توجه کنند نظام جمهوری اسلامی به سادگی تشکیل نشده است گفت: ما باید قدر آن را بدانیم چون رهبر عزت مند ما کشور را طوری مدیریت کرد که جنگ داخلی به خارج از کشور منتقل شد؛ ما باید قدر رهبر را بدانیم و نباید اجازه دهیم هرفردی به رهبر و انقلاب توهین کند.

نماینده ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم ابتدا به دنبال رفاه، امنیت و تولید هستند و همچمین امام و رهبری ابتدا تولید را در نظر دارند و اگر بخواهیم در جهان سر بالا کنیم باید به سخنان رهبری عمل کنیم.

وی افزود:دشمنان به دنبال ایجاد فساد اخلاقی هستند و باید توجه شود که فساد اخلاقی به دنبال فساد مادی رخ می دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به لایحه بودجه دولت اظهار داشت: دولت می خواهد حدود 100 هزار میلیار تومان اوراق مشارکت بفروشد، اگر خاک طلا شود نمی توانیم اصل و سود پول اوراق مشارکت را برگردانیم؛ همچنین بانک ها توان واریز سود مشارکت کنونی را ندارند چه برسد به این رقم.

وی افزود: در این لایحه آمده دولت برای قرض های خود اوراق مشارکت می فروشد، این قرض به چه فردی داده می شود مشخص نیست؛ این لایحه نشان می دهد آقایان هرچه بخواهند می توانند انجام دهند، در اینجا نقش مجلس مشخص می شود.

نادر قاضی پور در ادامه خاطرنشان کرد: تعدادی از عزیزان نماینده در حوزه های انتخاباتی خود بوده و به دلیل خواب بودن در این چهار سال مشغول تبلیغات هستند، الان مردم می گویند کدام پرنده است که چهارسال یکبار به حوزه انتخاباتی خود می آید. تمامی ما اشتباه می کنیم ولی قرار نیست خیانت کنیم، افرادی که سخنانشان در مقابل مردم و دیگران افراد متفاوت برخورد می کنند منافق نامیده می شوند و به فرموده امام(ره) منافق بدتر از کافر است.

نماینده ارومیه ضمن انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت گفت: احتیاج امروز ملت ایران هواپیماهای لوکس نیست و درخواست امروز ملت اشتغال است؛ آیا انصاف است جوانان فارغ التحصیل را مقروض کنیم و کاری کنیم که برای ازدواج کردن سالها قسط بدهند؟

وی در همین زمینه اظهار داشت: سود بالای 7 درصدی برای تولید کننده قابل قبول نیست و در حال حاضر این سود 33 درصد است، برخی می گویند ورود ماشین های بالای حج موتور 2500 ممنوع است ولی می بینیم ده ها ماشین با حجم موتور3800 در تهران تخلیه شده و پلاک می شود، چرا به مردم دروغ می گویند؟

قاضی پور افزود: ما هواپیما می خواهیم اما با صنعت آن، پژو به ما خیانت کرده است و دوباره با آن قرار داد بستیم و می توانستیم با دیگر کشور ها معامله کنیم.

نماینده ارومیه در ادامه اظهار داشت: وزیر بهداشت سرمردم کلاه می گذارد و به صداسیما پول می دهد تا نشانش دهند؛ رهبری در سیاست های کلی برنامه ششم هشتاد بند را اعلام کردند ولی دولت فقط 31 بند را به مجلس داده است، دولت ما را مسخره کرده یا خودش را؟

ارسال نظر: