اتومبیل دکتر مصدق به باغ موزه قصر می‌آید

کدخبر: 2008641

نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میلادی همراه با اتومبیل رجال سیاسی تاریخ معاصر به باغ موزه قصر می‌آیند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین هوشیار مدیر باغ موزه قصر اعلام کرد: باغ موزه قصر به منظور ارتقای جایگاه موزه ای خود و گنجینه بخشی این مجموعه تاریخی، با مشارکت بخش خصوصی پس از چند ماه کار کارشناسی اقدام به راه اندازی موزه اتومبیلهای قدیمی و کلاسیک خواهد نمود و این موزه با رونمایی از اتومبیل‌های کلاسیک دهه 30 و 40 میلادی روز دوشنبه 26 بهمن ماه در باغ موزه قصر افتتاح می‌شود.

وی با بیان این خبر افزود: در این موزه به طور متناوب بیش از 20 خودرو و موتور سیکلت کلاسیک مربوط به دهه‌های 30 و 40 میلادی که بسیاری از آنها در جریان وقایع تاریخ معاصر مورد استفاده قرار گرفته اند، رونمایی خواهد شد. ضمن آن که گردآوری این تعداد خودرو و موتور سیکلت قدیمی در یک موزه و در یک مجموعه تاریخی در نوع خود منحصر به فرد بوده و بازدید از آن نیز برای عموم مردم رایگان می‌باشد.

مدیر باغ موزه قصر ضمن اشاره به شناسنامه دار بودن تعدادی از این خودروها افزود: بخشی از این خودروها دارای شناسنامه بوده و مربوط به رجال سیاسی سالهای میانی قرن 13 شمسی نظیر دکتر مصدق است. ضمن آن که تعدادی از این خودروها نیز از زمان جنگ جهانی دوم، دست نخورده باقی مانده و قرار است در موزه اتومبیل قصر برای اولین بار و بعد از گذشت 75 سال از تولید، روشن شوند.

ارسال نظر: