رحیم‌پور ازغدی در همایش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

برای صحبت در نماز جمعه خودشان آمدند دنبالم، بعد گفتند می‌شود فیتیله را پائین بکشی؟

کدخبر: 2008695

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای صحبت در نماز جمعه خودشان دنبال من آمدند گفت: بعد چند جلسه که از بازار اسلامی صحبت کردم آنقدر رویشان فشار آمد که گفتند میشود فیتیله ات را پایین بکشی؟

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، حسن رحیم پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه در همایش عزت ملی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: هیچ دیپلماسی و روابط بین الملل غیرایدئولوژیک در دنیا وجود ندارد و آنها که ما را به ایدئولوژیک بودن سیاست خارجه متهم می کنند از همه ایدئولوژیک ترند.

وی با اشاره کرد: صهیونیزم یک ایدئولوژی سکولار قرن بیستمی اروپایی است که هم یهودی‌ها را از اروپا بیرون ریخت و هم در جهان اسلام نفوذ کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: هدف تمام شعارهای مکتبی انقلاب اسلامی تامین حقوق و کرامت انسانی است.

رحیم پور خاطرنشان کرد: تروریسم هم ایدولوژی غرب است و هدفش استفاده از عنصر ترس برای تسلط بر مردم است؛ در قرن 19 و 20 میلادی در غرب دانشگاه تروریسم با هدف آموزش چگونگی کودتا، جنگ و ترور تشکیل شد.

وی با بیان تفاوت سیاست ایدولوژیک و غیر ایدولوژیک اظهار داشت: تفاوت در این است که اگر جایی بین اصول و منافعت گیر کردی اصولت را ترجیح دهی.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اگر محکم بر سر اصولت بایستی دنیا به تو اعتماد می‌کند و می فهمد حزب باد و مذبذب نیستی گفت: پای اصول ایستادن در اقتصاد و سیاست خارجی منافع دنیوی را هم تامین می کند.

وی اظهار داشت: کشورهای استعمارگر روح تقلید از فرهنگ خود را با استفاده از طبقه روشنفکر دورگه در کشورهای مستعمره جا انداختند.

رحیم پور با بیان اینکه مبنای عزت ملی ما می توانیم است گفت: اگر پذیرفتیم ما نمی توانیم و آب خوردن ماهم دست دشمن است ذلت شروع شده است.

وی با بیان اینکه برای صحبت در نماز جمعه خودشان دنبال من آمدند گفت: بعد چند جلسه که از بازار اسلامی صحبت کردم آنقدر رویشان فشار آمد که گفتند میشود فیتیله ات را پایین بکشی؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: درصورتی که همه ائمه جمعه موافقت کامل با این مباحث داشتند.

وی در پایان تاکید کرد: بعد به من گفتند بیایید از خط امام بحث کنید ولی باز آنقدر رویشان فشار آمد که دیگر نه به من زنگ زدند و نه تلفنم را جواب دادند.

ارسال نظر: