حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان :

نام آن‌ها که در لیست واحد نیامده باید انصراف دهند تا مردم در رأی دادن به اصولگرایان مشوش نشوند

کدخبر: 2008989

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه خوشبختانه دورنمای وحدت اصولگرایان امیدوار کننده است، درباره لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: انشاءالله لیست تهران ظرف دو سه روز آینده به طور رسمی اعلام می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » تسنیم نوشت:

غلامعلی حداد‌عادل در پاسخ به سئوالی درباره سروده‌اش پیرامون انقلاب اسلامی و بیت آخر این سروده مبنی بر اینکه «بار دیگر کاوه آهنگری از ره رسید/ پرچم آزادگی با دست مردی شد بلند»، در پاسخ به این سئوال که کاوه آهنگر اصولگرایان و پرچم آزادگی که در مجلس آینده به آن نیاز داریم، باید به دست چه کسی بلند شود، اظهار داشت: این پرچم باید به دست کل اصولگرایان بلند شده و شرط اینکه پرچم بلند شود، آن است که مجلس آینده اصولگرا باشد .

وی در پاسخ به این سئوال که راهکار اصلی برای آن که تجربه مجلس ششم تکرار نشود، چیست؟ بیان کرد: حفظ وحدت و حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی و تبلیغ و تلاش برای رأی آوردن اصولگرایان، راهکار اصلی آن به‌شمار می‌رود .

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به اینکه توصیه او به اصولگرایان که نام آن‌ها در لیست واحد نیامده، چیست، گفت: آنها باید انصراف دهند تا مردم در رأی دادن به اصولگرایان مشوش نشوند و در این زمینه دچار تفرقه نشوند .

وی پیرامون شبهه‌افکنی‌های برخی اصلاح‌طلبان و خطاب آن‌ها به برخی چهره‌های اصولگرا که در لیست‌های مختلف اصولگرایی حضور ندارند و زمزمه جملاتی نظیر اینکه «با توجه به رأی‌آوری شما، در صحنه انتخابات باقی بمانید» گفت: این دوستان باید بصیرت داشته باشند و بدانند که این زمزمه‌ها از کجا آب می‌خورد؛ آنها باید روشن باشند و گول نخورند .

حداد عادل با اشاره به شرایط کنونی ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی، به خوبی می‌دانیم که چه در تهران و چه در شهرستان‌ها، خوشبختانه دورنمای وحدت اصولگرایان امیدوار کننده است .

وی درباره لیست ائتلاف اصولگرایان در تهران نیز اضافه کرد: انشاءالله لیست تهران ظرف دو سه روز آینده به طور رسمی اعلام می‌شود .

ارسال نظر: