خدمتی: اهدای مدالم به مقام معظم رهبری برای قدردانی از ایشان بود

کدخبر: 2009054

نجمه خدمتی در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل در هند بار دیگر افتخارآفرینی کرد و به مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، نجمه خدمتی اگرچه در مسابقات جام جهانی سهمیه بازی‌های المپیک را به همراه الهه احمدی کسب کرده بود، اما در رقابت‌های قهرمانی آسیای هند به هدف زد تا آمادگی اش را ثابت کند.

خدمتی درخصوص این مسابقات به « نسیم آنلاین » گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، چون آخرین رقابت تیراندازان برای کسب سهمیه ورودی المپیک بود و برای من هم بازی تدارکاتی جهت حضور موفق در میدان برزگ برزیل بود.

وی افزود: تمرینات خوبی را برای حضور موفق در این بازی ها داشتم و آماده کسب مدال طلا بودم. از طرفی هند نیز بازیکنان خوبی داشت.

بانوی طلایی و المپیکی تیراندازی ایران درباره اهداء مدالش به مقام معظم رهبری اظهار داشت: وقتی من روی سکو می‌رفتم ایشان خوشحال می‌شدند که یک بانوی ایرانی و مسلمان موفق می شود و من هم تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم و باعث افتخارم بود اهداء مدال بود.

وی درخصوص برنامه‌اش برای حضور موفق در بازی‌های المپیک 2016 برزیل اظهار داشت: امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانم در المپیک بهترین نتیجه را به دست آورم. تلاش و برنامه مربیان و فدراسیون و پدر و مادرم مدال آوری من در المپیک است. اردوهای تیم ملی نیز از روز دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

ارسال نظر: