ترقی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

هر لیستی به غیر از لیست ائتلاف اصولگرایان مربوط به اصولگرایان تقلبی است

کدخبر: 2009148

عضو ائتلاف اصوگرایان در پایان تصریح کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم که هرگونه لیستی موازی یا به غیر از لیست ائتلاف اصولگرایان مربوط به اصولگرایان تقلبی است که برای وحدت شکنی این کار را انجام می‌دهند.

حمیدرضا ترقی عضو ائتلاف اصوگرایان در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » پیرامون اختلاف افکنی برخی رسانه‌های اصلاح طلبان میان اصولگرایان اظهار داشت: انگیزه آنها این است که نگذارند ائتلاف اصولگرایان به نتیجه برسد.

ترقی افزود: سعی این رسانه‌ها بر این است که با طرح این مسائل که چرا سهم فلان تشکل کم یا زیاد شده است، بین اصولگرایان و تشکل‌هایی که وابسته به این مجموعه هستند اختلاف ایجاد کنند و حتی به دفاع از بعضی‌ها بلند می‌شوند که مثلاً شما چرا حقتان را نگرفتید. همچنین به بعضی از اصولگرایان آمارها و نظرسازی‌های دروغین می‌دهند که برای مثال شما در تهران رأی دارید و کنار نروید.

وی خاطر نشان کرد: در رابطه با روحانیت هم همین موضع را گرفتند و در حالی که لیست با حضور همه نمایندگان تشکل‌ها اعم از روحانیت و دیگر تشکل‌ها در حال بسته شدن بود و همه در آن سهیم بودند و از ابتدا هیچ کس به دنبال سهم‌خواهی نبوده و همه تعهد کتبی و اخلاقی دادند که هر چیزی تصمیم نهایی شورای ائتلاف بود به عنوان لیست نهایی بپذیرند ولو اینکه حتی یک نفر هم از تشکل آنها در مجموعه نباشد سعی می کردند در میان آنها اختلاف ایجاد کنند.

وی در تشریح انگیزه چنین فضاسازی‌های رسانه‌ای توسط اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: این نوع تلاش‌ها بیشتر تفرقه افکن و وحدت شکن است و نشان دهنده استیصال اصلاح طلبان است از اینکه نتوانستند این وحدت بین اصولگرایان را بشکنند تا انتخابات 92 تکرار شود.

ترقی در مورد تاثیر این فضای رسانه ای بر اصولگرایان با بیان اینکه البته نمی‌توانیم بگوییم این فضاسازی بی‌تاثیر نیست گفت: بالاخره این نوع وسوسه انگیزی‌ها ممکن است در بعضی افراد که منافعی در یک لیست دارد اثر بگذارد و پایه‌هایش را تضعیف بکند اما باید اصولگرایان بدون توجه به این نوع وسوسه‌ها و تلاش‌های اصلاح طلبان و مخالفین ائتلاف، پایبندی خود را به نتیجه ائتلاف کاملاً حفظ کنند واجازه ندهند که خللی در تصمیمشان ایجاد شود.

عضو ائتلاف اصوگرایان در پایان تصریح کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم که هرگونه لیستی موازی یا به غیر از لیست ائتلاف اصولگرایان مربوط به اصولگرایان تقلبی است که برای وحدت شکنی این کار را انجام می‌دهند.

ارسال نظر: