توسط جنبش عدالتخواه دانشجویی صورت گرفت

توزیع تراکت آسیب‌های قراردادهای جدید نفتی ipc در نماز جمعه‌ شهرهای بزرگ کشور+فایل ضمیمه

کدخبر: 2009212

دانشجویان عدالتخواه، تراکت "قراردادهای جدید نفتی موسوم به ipc و آسیب‌های پیش‌رو" را که به بررسی اجمالی اشکالات اساسی این قراردادها می‌پردازد؛ در نماز جمعه‌های شهرهای مشهد، سبزوار، اصفهان، قزوین و رفسنجان به دست مردم رساندند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تراکت «قراردادهای جدید نفتی مویوم به ipc و آسیب‌های پیش‌رو» به به بررسی اجمالی اشکالات اساسی این قراردادها می‌پردازد؛ روز گذشته در نماز جمعه های شهرهای مشهد، سبزوار، اصفهان، قزوین، رفسنجان توزیع شد.

دانشجویان عدالتخواه در این شهرها، این تراکت‌ها را که اطلاعاتی کلی درباره اشکالات و خسارات پیش‌روی حاصل از قرارداهای جدید نفتی، ارائه می‌دهد؛ به دست مردم رساندند. در نمازجمعه نهم بهمن و پیش از برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل وزارت نفت، در تهران و تعدادی دیگر از شهرهای ایران نیز این تراکت ها توزیع شد.

گفتنی‌ است، نسل جدید قراردادهای جدید نفتی موسوم به ipc در حالی رونمایی شده است که هنوز ابهامات و عدم شفافیت بر آن مسلط است و به گفته کارشناسان، مضرات وخساراتی که از این قراردادها بر کشور وارد می‌شود به مراتب از کرسنت نیز بیشتر است. از جمله این ایرادات عدم بیان دقیق نوع رابطه و همکاری شرکت‌های خارجی، اولویت سرمایه‌گذاری خارجی در میادین مستقل، تضعیف شرکت ملی نفت به ویژه از نظر منابع انسانی و متخصص، افزایش خام فروشی و… است.

ارسال نظر: