فروزنده در گفتگو با«نسیم آنلاین»:

جنگ روانی اصلاح طلبان تاکنون جواب نداده و از این به بعد هم جواب نخواهد داد

کدخبر: 2009372

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان پروژه ایجاد اختلاف بین اصولگرایان را در دستور کار داشتند اظهار داشت: طبیعی است که اصلاح‌طلبان ناراحت باشند چون خودشان نتوانستند به وحدت برسند و یک جنگ روانی و طراحی روانی بر علیه اصولگرایان انجام داده‌اند.

لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با اشاره به اینکه اصلاح طلبان پروژه ایجاد اختلاف بین اصولگرایان را در دستور کار داشتند گفت:آنها در این پروژه موفق نشدند و وقتی شورای ائتلاف تشکیل شد و همه طیف‌ها و جریانات سیاسی اصولگرا دور هم جمع شدند و محوریت پیدا کردند طبیعتاً اینها پروژه‌شان موفق نشد.

وی افزود: خبرهایی وجود دارد که خوشبختانه تعامل بسیار خوبی برای رسیدن به لیست 30 نفره وجود دارد و اکثر افرادی که در اردوگاه اصولگرایان هستند و دوستانی که کاندید شدند همه آمادگی تبعیت دارند ؛ اگر در لیست بودند کار می‌کنند و اگر هم نبودند با قدرت از لیست حمایت می‌کنند.

فروزنده تصریح کرد: طبیعی است که اصلاح‌طلبان ناراحت باشند چون خودشان نتوانستند به وحدت برسند و یک جنگ روانی و طراحی روانی بر علیه اصولگرایان انجام داده‌اند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه خوشبختانه اصولگرایان در این دوره کاملاً با همدیگر تعامل داشتند، با نامزدها صحبت کردند و با همدیگر گفتگو کردند اظهار داشت: همه این شرایط را درک کردند که پیروزی همه در سایه وحدت است و فرد مهم نیست و مهم این است که لیست واحدی روی کار آید که بتواند جبهه مؤمن انقلاب و مردم عزیز را بسیج کند .

لطف الله فروزنده در همین راستا ضمن بیان اینکه در چنین فضایی مردم هم استقبال می‌کنند و از وحدت حمایت می‌کنند خاطرنشان کرد: خوشبختانه معیارهایی وجود داشته و لیست‌ها بر اساس این معیارها بسته شدند و من فکر می‌کنم هر نیروی دلسوز انقلابی و مؤمن، امروز به ارزش‌های انقلاب فکر می‌کند و اجازه نمی‌دهد که مجلس ششمی دیگر تشکیل شود و عناصر دگر اندیش دوباره در ارکان حکومت قرار بگیرند؛ به همین جهت نیروهای مؤمن و انقلابی و جبهه اصولگرایان همه همّ و غمّشان این است که با وحدت و انسجام وارد شوند و البته تا حالا جنگ روانی اصلاح طلبان جواب نداده است از این به بعد هم جواب نخواهد داد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان پیرامون زمان نهایی شدن لیست اصولگرایان اظهار داشت: امیدواریم که زودتر انجام شود؛ دوستان بحث می‌کنند که البته اصل مطلب حل است؛ حالا کسی داخل آن باشد یا نباشد و یکی عوض شود یا نشود بررسی می‌شود و به زودی لیست منتشر خواهد شد.

ارسال نظر: